پرسپولیس نیوز: سایت سوئدی خبر داد که مهاجم تیم ملی ایران و عضو باشگاه استرشوندش اعلام کرد که از انتخاب تیم ملی ایران به جای سوئد احساس خوشحالی می کند.

به نقل از سایت «sverigesradio» سوئد، تیم ملی سوئد در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مرحله یک چهارم نهایی رسید ولی ایران در مرحله گروهی حذف شد اما سامان قدوس از انتخاب ایران به عنوان تیم ملی کشورش پشیمان نیست.

دو روز پیش تیم فوتبال استرشوندس سوئد به مصاف هاماربی رفتد و با درخشش و گلزنی سامان قدوس به پیروزی رسید. با این وجود تناقضات زیادی سال گذشته برای قدوس پیش آمد. قدوس متولد مالمو در نهایت تیم ملی ایران را به سوئد ترجیح داد.

با این وجود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه او تنها ۳۰ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و بعد از هر سه بازی صحبتی نکرد ولی در نهایت اعلام کرد که موقعیتی که در بازی با مراکش ساخت به یاد ماندنی ترین لحظه او شده است. قدوس درباره این لحظه گفت: هرگز آن را فراموش نخواهم کرد.

علی رغم اینکه سوئد به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی رسید و ایران در مرحله گروهی خداحافظی کرد ولی قدوس از انتخاب ایران پشیمان نیست. او گفت: خیلی خوشحالم که ایران را انتخاب کردم و از هیچ چیزی پشیمان نیستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)