پرسپولیس نیوز: قرارداد هافبک تیم ملی فوتبال ایران با باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه به طور رسمی فسخ شد.

در حالی که زمزمه‌های جدایی وحید امیری از باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه شنیده می‌شد,‌ قرارداد این بازیکن امروز (دوشنبه) رسماً‌ فسخ شد. قرار است باشگاه به او ۱۵۰ هزار یورو پرداخت کند تا قراردادش فسخ شود.

امیری تابستان سال گذشته در ازای ۱٫۴ میلیون یورو به این تیم ترکیه‌ای پیوست و در فصل گذشته برای ترابزون‌اسپور ۲۳ بار به میدان رفت و ۳ گل به ثمر رساند.

هافبک تیم ملی ایران پیش از این مورد توجه چند باشگاه ایرانی قرار گرفته بود و با توجه به اینکه هم اکنون بازیکن آزاد است, می‌تواند از بین گزینه‌‌ها یکی را انتخاب کند. قرارداد امسال این بازیکن ۷۵۰ هزار یورو بود.

وکیل هافبک تیم ملی گفت: وحید امیری هم اکنون بازیکن آزاد است و چهار تیم ایرانی به او پیشنهاد داده‌اند.

ابوذر تیموری درباره خبر جدایی توافقی وحید امیری از باشگاه ترابزون اسپور اظهار داشت: وحید بعد از صحبت‌‌هایی که با مدیران باشگاه ترکیه‌ای داشت خیلی دوستانه و توافقی از این تیم جدا شد و در حال حاضر به عنوان بازیکن آزاد تیم آینده خود را انتخاب خواهد کرد.

وکیل امیری در پاسخ به این سوال که آیا امکان بازگشت این بازیکن به پرسپولیس وجود دارد یا نه؟ یادآور شد: هم اکنون  تیم‌‌هایی از قطر و چهار تیم ایرانی رسما خواهان امیری هستند. باشگاه پرسپولیس هم چند روز پیش تماسی با من داشت اما بعد از آن دیگری خبری از آنها نشد. وحید در چند روز آینده تیم جدید خود را مشخص خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)