پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با نساجی اتفاقاتی رخ داد که در فوتبال ایران طبیعی است اما ما آنها را فراموش کرده و فقط به بازی با الدحیل فکر می‌کنیم.

مصطفی قنبرپور در مورد اتفاقات حاشیه‌ای بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران اظهار داشت: این بازی با همه اتفاقاتی که رقم خورد به اتمام رسید و پرداختن به آن چیزی را عوض نمی‌کند. به هر حال این اتفاقات حاشیه‌ای در فوتبال ایران طبیعی است و فقط می‌توان این مسائل را فراموش و آرزو کرد که دیگر تکرار نشود یا حداقل کمرنگ شود.

وی افزود: جا دارد از هواداران دو تیم هم تشکر کنیم که مسائل جوانمردانه را رعایت کرده و ضمن احترام گذاشتن به تیم‌ رقیب، تیم خود را به بهترین شکل حمایت کردند. اینها نکته‌های مثبت بازی بود که باید پر رنگ شود. لیگ در جریان است و همه باید دست در دست هم دهیم تا قشنگی‌های فوتبال‌مان بیشتر شود، صحبت‌ها و رفتارهای ما در این زمینه می تواند نقش اساسی داشته باشد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان این تیم شاداب و سرحال خود را برای بازی با الدحیل آماده می‌کنند، یادآور شد: تمرین ما بعد از بازی با نساجی خیلی خوب و با نشاط برگزار شد و برانکو صحبت‌های خیلی خوبی را با بازیکنان داشت. ضمن اینکه بشار رسن و حسین ماهینی مصدومان تیم هم تمرینات ویژه‌ای را پشت‌سر گذاشتند و انشالله بدون مشکل در بازی روز دوشنبه با الدحیل حاضر خواهند شد.

قنبرپور تصریح کرد: با توجه به اهمیت بالای بازی با الدحیل همه فکر و ذهن ما این مسابقه است تا بتوانیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را دریافت کنیم. با تیم خیلی قوی و حرفه‌ای بازی داریم اما در بازی رفت نشان دادیم که از آنها بهتریم. میزبانی قطری‌ها از ما خیلی عالی بود و انشالله که پرسپولیس هم میزبان خوبی برای تیم قطری خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در بازی با نساجی شاید تعداد زیادی از هواداران ما به ورزشگاه نیامدند اما از آنهایی که آمدند نهایت تشکر را داریم. ایام محرم است و خیلی از جوان‌ها درگیر بر پا کردن هیئت‌های عزاداری هستند. انشالله روز دوشنبه هواداران پر شماری در ورزشگاه آزادی حاضر باشند و یک مراسم عزاداری خوب را نیز قبل از بازی روی سکوها ببینیم. پیش از این هم در همین ایام بازی‌ تیم ملی برگزار شده و هواداران به بهترین شکل مراسم عزاداری سید‌الشهدا (ع) را برگزار کرده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)