پرسپولیس نیوز: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که این تیم در مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور هم عملکرد شایسته‌ای داشته باشد.

مصطفی قنبرپور پس از قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور و رویارویی پرسپولیس با نود ارومیه اظهار داشت: قرعه خیلی خوبی بود که باید به مصاف تیم خوب ارومیه برویم. در این مسابقه میزبان هستیم و امیدوارم میزبان خوبی برای این تیم باشیم. جام حذفی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و امیدوارم در جام حذفی هم شایسته عمل کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا باشگاه پرسپولیس در مورد دعوت تعداد کمی از بازیکنان این تیم به اردوی تیم ملی فوتبال واکنشی نداشته است، گفت: صبح امروز (دوشنبه) تمرین داشتیم، اما صحبتی درباره این مسائل مطرح نشد. تلاش خانواده پرسپولیس این است که آرامش درونی خود را حفظ کند. چون هدف والایی داریم، تلاش می‌کنیم کمتر به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از عدم دعوت از بازیکنان این تیم به اردوی تیم ناراحت است یا خیر، تصریح کرد: طبیعی است که همه، از جمله هواداران انتظار دارند از تیم قهرمان به تیم ملی بازیکن دعوت شود. همه انتظار دارند از بازیکنان خوب و باغیرت پرسپولیس حداقل چهار پنج نفر دعوت می‌شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)