پرسپولیس نیوز: مصاحبه سرمربی جدید تیم ملی فوتبال به دلیل مشکل ایجاد شده در ترجمه مورد اعتراض رسانه‌ها قرار گرفت.

مراسم معارفه مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۱:۲۰ صبح امروز چهارشنبه در سالن هگمتانه هتل المپیک با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و اصحاب رسانه برگزار شد.

* مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. پس از آن مهدی تاج برای خبرنگاران نحوه انتخاب سرمربی جدید تیم ملی را توضیح داد. صحبت‌های تاج به صورت زنده برای ویلموتس ترجمه می‌شد اما قطع شدن صدای مترجم رادیویی مورد تعجب سرمربی بلژیکی تیم ملی قرار گرفته بود. ۳ بار مترجم رادیویی ویلموتس را تغییر دادند اما باز هم مشکل مترجم برطرف نشد!

* شلوغی سالن و حضور گسترده رسانه‌ها، لبخند رضایت ویلموتس را به همراه داشت. او در شروع صحبت‌هایش نیز به این موضوع اشاره کرد و استقبال خوبی از حضور پرشور رسانه‌ها داشت و از رسانه‌ها بابت حضورشان تشکر کرد.

* مشکل ترجمه در هنگام صحبت‌های ویلموتس ادامه‌دار بود و همین مسئله باعث اعتراض رسانه‌‌ها شده بود. پس از پایان جلسه مترجم فرانسوی زبان حاضر در سالن مجبور شد بار دیگر مقابل رسانه‌ها قرار بگیرد و صحبت‌هایی که در خاطرش مانده بود را بازگو کند.

* نظم برگزاری مراسم بسیار خوب بود و فدراسیون فوتبال سعی کرده بود با کمترین حاشیه و بدون ایجاد مشکلی اولین رویارویی مارک ویلموتس با رسانه‌ها را ترتیب دهد.

*‌ مجموع جلسه معارفه حدود ۲۰ دقیقه به طول انجامید. پس از‌ آن تاج و ویلموتس قراردادهایی که تنظیم شده بود را امضا و پس از گرفتن عکس یادگاری هتل المپیک را ترک کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)