پرسپولیس نیوز: نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، بشار رسن، علی علیپور و گادوین منشا.

ترکیب تراکتورسازی: محسن‌فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احسان‌حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور، مسعود شجاعی، احسان پهلوان، سوگیتا و اشکان دژاگه.

سوت آغاز این بازی را محمدرضا اکبریان به صدا در آورد.

دقیقه ۳: شوت سوگیتا به سمت دروازه پرسپولیس در چارچوب دروازه نبود و از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۹: گادوین منشا به صورت ناگهانی شوتی به سمت دروازه تراکتورسازی روانه کرد که محسن فروزان در دو مرحله توانست توپ را مهار کند.

دقیقه ۱۴: ضربه ایستگاهی از موقعیتی مناسب به سود تراکتورسازی اعلام شده بود که ضربه اشکان دژاگه به دیوار دفاعی برخورد کرد و توپ برگشتی را هم احسان حاج‌صفی از بالای دروازه به بیرون زد.

دقیقه ۱۷: حمله تند و تیز برای پرسپولیسی‌ها از سمت راست طراحی شد که ارسال سیامک نعمتی روی دروازه به گادوین منشا رسید. شوت مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس پس از برخورد به مدافعان تراکتورسازی به بشار رسن رسید که داور هند این بازیکن را اعلام کرد تا حمله پرسپولیس خنثی شود.

دقیقه ۳۳: کمال کامیابی‌نیا پس از خطا روی مسعود شجاعی با اعتراض به توپ ضربه زد که داور مسابقه او را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۴۱: پاس عرضی برای اشکان دژاگه موقعیت خوبی برای گلزنی تراکتورسازی ایجاد کرد، اما ضربه آرام این بازیکن را بیرانوند به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۴: ضربه ایستگاهی پرسپولیس را بشار رسن به خوبی به سمت دروازه تراکتورسازی شلیک کرد که محسن فروزان به خوبی توپ را مهار کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)