پرسپولیس نیوز: نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس با تساوی خاتمه یافت.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز میهمان ماشین‌سازی این شهر بود که نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب ماشین‌سازی: فرناندو دخسوس، سیداحمد موسوی، محمد اهل‌شاخه، محمدحسین کنعانی‌زادگان، پیمان بابایی، رضا خالقی‌فر، فرید بهزادی کریمی، مسیح زاهدی، سیدمحمد خرم‌الحسینی، احمدرضا زنده‌روح و سعید مهری.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، آدام همتی، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، بشار رسن، امید عالیشاه، حمیدرضا طاهرخانی، علی علیپور و گادوین منشا.

سیدرضا مهدوی قضاوت این بازی را بر عهده دارد و به بازیکنی از دو تیم در نیمه نخست، کارت زرد یا قرمز نشان نداد.

دقیقه ۷: پاس رو به بیرون علیپور به منشا رسید که ضربه مهاجم پرسپولیس پس از برخورد به مدافع ماشین‌سازان به کرنر رفت.

دقیقه ۱۵: پس از پرتاب بلند بازیکنان ماشین‌سازی و ضربه سر مهاجم این تیم، بیرانوند به شکل ضعیفی ضربه سبزپوشان را دفع کرد که توپ مقابل پای مسیح زاهدی فرود آمد. ضربه زاهدی هم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: پاس در عمق بشار رسن به علی علیپور رسید. در حالی که علیپور تک به تک با دروازه‌بان ماشین‌سازی بود، کمک داور بازی، پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

دقیقه ۲۰: پاس در عمق شجاع خلیل‌زاده در محوطه جریمه ماشین‌سازی به عالیشاه رسید که ضربه این بازیکن به کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۳۳: سانتر کوتاه ماشین‌سازان روی دروازه پرسپولیس به رضا خالقی‌فر رسید و ضربه خالقی‌فر در محوطه شش‌قدم به شجاع خلیل‌زاده برخورد کرد. در بازگشت هم سیداحمد موسوی صاحب توپ شد که ضربه موسوی نیز توسط سیدجلال حسینی دفع شد.

دقیقه ۳۳: در یک ضدحمله خطرناک، علی علیپور به امید عالیشاه پاس داد و در حالی که این بازیکن در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ماشین‌سازی بود، توپ را به سمت دروازه زد که دخسوس آن را مهار کرد.

دقیقه ۳۶: پس از اینکه پیمان بابایی به محوطه جریمه پرسپولیس نفوذ کرد، با علیرضا بیرانوند تک به تک شد که سنگربان پرسپولیس، ضربه بابایی را دفع کرد. پس از یک رفت و برگشت، پیمان بابایی ضربه تک ضربی را روانه دروازه پرسپولیس کرد که احمد نوراللهی با ضربه سر، توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۲: عالیشاه از سمت چپ دروازه ماشین‌سازی وارد محوطه جریمه شد و شوتی به سمت دروازه حریف زد که با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲+۴۵: بازی به خاطر درگیری لفظی علیرضا بیرانوند با احمد نوراللهی و سایر بازیکنان پرسپولیس به مدت چند ثانیه متوقف شد که مهدوی داور مسابقه به دروازه‌بان پرسپولیس تذکر داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)