پرسپولیس نیوز: نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران با تساوی به پایان رسید.

دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی،گادوین منشا و علی علیپور.

ترکیب نساجی: محمدامین رضایی، فرشاد فرجی، علی‌اصغر عاشوری، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، حامد شیری، علی شجاعی، حمیدرضا دیوسالار، محمد عباس‌زاده، جرج ولسیانی و سجاد آشوری.

دقیقه ۳: ضربه گادوین منشا به سمت دروازه نساجی، به دست مدافع این تیم برخورد کرد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۱۵: ارسال زمینی روی دروازه پرسپولیس تبدیل به موقعیتی خوب برای عباس‌زاده شد تا دروازه رادوشوویچ را باز کند، اما توپ از مهاجم نساجی عبور کرد و در مقابل دروازه انصاری تن به کرنر داد.

دقیقه ۳۰: احمد نوراللهی ارسالی خطرناک را از روی ضربه ایستگاهی به داخل محوطه جریمه نساجی داشت که ضربه علی علیپور پس از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: ارسالی که حسین ماهینی از سمت چپ روی دروازه نساجی داشت، با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده همراه شد که توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۳۸: این بار ضربه ایستگاهی در سمت راست برای پرسپولیسی‌ها به دست آمد که ارسال ماهینی این بار به گادوین منشا رسید که ضربه سر او راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۳۹: کار تیمی بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به دروازه نساجی به شکلی خطرناک انجام شد، اما پاس نهایی با گادوین منشا فاصله داشت و این بازیکن نتوانست از توپ استفاده کند.

دقیقه ۴۱: ضربه ایستگاهی برای نساجی به روی دروازه پرسپولیس ارسال شد که ضربه سر بازیکنان این تیم به اوت رفت.

دقیقه ۴۳: کمال کامیابی‌نیا و محمد آبشک از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

دقیقه ۴۵: علی شجاعی، بازیکن نساجی با کارت زرد داور جریمه شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)