پرسپولیس نیوز: با توجه به جلسه شب گذشته یحیی گل‌محمدی با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در مشهد مدیران باشگاه شهرخودرو در مورد پیشنهاد سرخپوشان تصمیم گیری می کنند.

با منتفی شدن حضور گابریل کالدرون در پرسپولیس و اعلام رسمی این خبر از سوی این باشگاه، همان طور که پیش از این هم به آن اشاره کرده بودیم مدیران پرسپولیس رایزنی با گزینه های مورد نظر خود را به صورت جدی تر آغاز کردند.

در همین راستا گویا شب گذشته یحیی گل محمدی که اکنون سرمربی تیم شهرخودرو است جلسه ای با محمد حسن انصاری فرد داشته است و صحبت هایی هم با مدیران شهرخودرو شده است.

گل محمدی با قرارداد مالی بالا پیش از فصل درحالی که با فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید به توافق رسیده بود با شهرخودرو قراردادش را تمدید کرد و در مشهد ماندنی شد اما اکنون پرسپولیس به او پیشنهاد داده و گل محمدی هم ظاهرا بدش نمی آید به این پیشنهاد پاسخ مثبت دهد.ظاهرا پیشنهاد مالی پرسپولیس هم بالاست و دست به نقد هم هستند.

این طور که مشخص است گل محمدی بالای ۵۰درصد از قرارداد خود را از شهرخودرو گرفته و در صورتی که با جدایی مربی خود موافقت کند باشگاه پرسپولیس باید علاوه بر پرداخت پول به گل محمدی به باشگاه شهرخودرو هم مبلغی بدهد.

قرار است امروز در مشهد حمیداوی مالک باشگاه با هیات مدیره جلسه ای برگزار کند و در خصوص این پیشنهاد باشگاه پرسپولیس تصمیم گیری کنند. خروجی این جلسه در ماندن یا رفتن یحیی گل محمدی تاثیرگذار است.

گفته می شود امروز هم در تهران بار دیگر انصاری فرد با گل محمدی جلسه ای دارد.

پیش از این حمیداوی گفته بود با توجه به شرایط حساس شهرخودرو و حضورش در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اجازه جدایی گل محمدی را نمی دهد اما ظاهرا شرایط به گونه ای پیش رفته که مالک این باشگاه را مجاب کرده برای تصمیم گیری جلسه اضطراری برگزار کند.

باشگاه پرسپولیس برای جایگزینی کالدرون، گزینه هایی مثل یحیی گل محمدی، مهدی تارتار و وحید هاشمیان را در نظر دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)