پرسپولیس نیوز: هواداران علاقه مند به پرسپولیس در فرودگاه ناریتای ژاپن هم این تیم را تنها نگذاشتند.

بعد از سالها انتظار بالاخره یک تیم از ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید تا شاهد حضور یک تیم محبوب از ایران در شرق آسیا باشیم.

امروز ساعت ۱۷:۳۰ به وقت محلی اعضای تیم پرسپولیس با پرواز امارات به فرودگاه ناریتای ژاپن رسیدند.

همان طور که از قبل سفارت ایران برنامه ریزی کرده بود مینی بوس از جلوی سفارت به سمت فرودگاه رفت و برخی از هواداران پرسپولیس در ژاپن خود را از شهرهای دور و نزدیک به سفارت رساندند تا همراه مینی بوس سفارت راهی فرودگاه شوند.

هواداران تیم پرسپولیس با در دست داشتن پلاکارهای حمایتی و کارکنان سفارت با در دست داشتن شاخه گل در انتظار کاروان سرخپوشان بودند تا از آنها استقبال کنند.

اعضای تیم پرسپولیس در میان استقبال این جماعت و همچنین نماینده باشگاه کاشیما وارد فرودگاه شدند. نکته جالب محبوبیت بازیکنانی مثل منشا و بیرانوند و سید جلال حسینی بین هواداران بود. همچنین با توجه به احساسات هواداران سید جلال حسینی به نیابت از سایر بازیکنان به میان هواداران آمد و با آنها عکس گرفت.

همچنین برانکو که محبوبیت خاصی بین علاقه مندان به پرسپولیس دارد در میان آنها حاضر شد و به گرفتن عکس و دادن امضا مشغول شد.

مرتضی رحمانی موحد سفیر ایران در ژاپن نیز به همراه سایر همکارانش در سفارت به استقبال حمید گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رفتند و مدیرعامل این باشگاه نیز با خوشرویی به این استقبال پاسخ گفت و همچنین به ابراز احساسات هواداران حاضر در فرودگاه پاسخ داد.گرشاسبی به همراه اعضای هیات مدیره باشگاه در فرودگاه حاضر بود.

بازیکنان پرسپولیس پس از این استقبال و گرفتن و وسائل خود با دستگاه اتوبوسی که برایشان تدارک دیده شده بود به سمت هتل محل اقامت خود رفتند.

سرخپوشان در هتل میس تاس رمیر ناریتا در نزدیکی فرودگاه واقع در شهر ناریتا مستقر هستند.

در زیر می توانید گزارش تصویری از این مراسم را ببینید:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)