پرسپولیس نیوز: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در یک بازی سخت پیروز شدیم.

صادق محرمی, در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های پرسپولیس و السد که با برتری یک بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید, گفت: از اینکه بهترین بازیکن زمین شدم، خوشحالم، اما خوشحالی بیشتر من کسب سه امتیاز مقابل هواداران‌مان و آن هم در یک بازی سخت است.

وی اضافه کرد: مقتدرانه به عنوان صدرنشین از گروه‌مان صعود کردیم و از این موضوع خوشحالم. تک تک بازیکنان ما بهترین بازی‌شان را انجام دادند و به نظرم این استحقاق را داشتند که جای من بنشینند و بهترین بازیکن زمین شوند. از این خوشحالم که یک بازی خوب را انجام دادیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم و بتوانیم از فصل قبل هم در آسیا بالاتر برویم.

مدافع پرسپولیس در واکنش به این سؤال که شعارهای هواداران او و مهدی مهدوی‌کیا را با هم مقایسه کرد و خودش این مقایسه را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: بارها گفته‌ام که از این موضوع خیلی خوشحالم و افتخار بزرگی است که با مهدی مهدوی‌کیا مقایسه شوم و این را می‌دانم که فاصله‌ام با او خیلی زیاد است. طبیعتاً باید بیشتر کار و تلاش کنم. با اینکه هواداران لطف دارند، من را قابل می‌دانند و این مقایسه را انجام می‌دهند، اما راهی طولانی دارم و امیدوارم روز به روز بهتر شوم و پیشرفت کنم.

محرمی در پاسخ به این سؤال که دوست دارد تیمش در مرحله بعدی با الاهلی روبه‌رو شود یا با الجزیره، گفت: همانطور که آقای برانکو گفتند، بازی با الجزیره برای ما بهتر است، چون میزبانی خواهیم داشت و می‌توانیم مقابل هواداران‌مان بازی کنیم. همین برای ما شرایط را بهتر می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)