پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و آن‌ها این توانایی را دارند تا در شهرآورد با غلبه بر استقلال جشن پیروزی بگیرند.

مجتبی محرمی روز جمعه اظهار داشت: پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان پیش از شهرآورد سی‌و یکم شهریور به این تیم کمک زیادی خواهد کرد تا از نظر روحی با انگیزه بیشتری در زمین صف‌آرایی کنند.

وی افزود: پرسپولیس در بازی با صنعت نفت آبادان به پیروزی و سه امتیاز نیاز داشت که به این مهم رسید. تنها هدف کالدرون در این مسابقه خروج از زمین با کسب سه امتیاز بود که خوشبختانه به این مهم رسید.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: «گابریل کالدرون» به برخی از بازیکنان خود از جمله سید جلال حسینی استراحت داد تا آن‌ها با آمادگی و استراحت بیشتری در بازی مقابل استقلال به میدان بروند.

محرمی تصریح کرد: اگرچه استقلال تا این‌جای مسابقات لیگ برتر به پیروزی نرسیده اما به طور حتم برای رویارویی مقابل پرسپولیس انگیزه‌های زیادی خواهد داشت و قرمزپوشان تهرانی باید مواظب این موضوع باشند.

وی تاکید کرد: پرسپولیس از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و آن‌ها این توانایی را دارند تا در شهرآورد با غلبه بر استقلال جشن پیروزی بگیرند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس در این فصل نیز مدعی جدی قهرمانی خواهد بود و از صمیم قلب امیدوارم در فوتبال ایران به چهارمین قهرمانی پشت سر خود برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)