پرسپولیس نیوز: باشگاه صنعت نفت آبادان با درخواست چند باشگاه لیگ برتری مبنی بر تعطیلی کامل مسابقات لیگ مخالف است.

در حالی که حدود دو ماه از تعطیلی مسابقات لیگ برتر می‌گذرد، در روزهای گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر شروع مجدد مسابقات از ماه آینده به گوش می‌رسد.

در این وضعیت اما چند باشگاه لیگ برتری در اقدامی هماهنگ نامه‌ای به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال کرده و خواستار تعطیلی کامل و نیمه تمام ماندن فصل جاری لیگ برتر شدند.

حسن نصراصفهانی رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص درخواست چند باشگاه لیگ برتری مبنی بر تعطیلی کامل مسابقات لیگ اظهار داشت: ما چنین تقاضایی نداریم و مخالف این درخواست هستیم، البته به همین راحتی هم نمی‌توان تصمیم به تعطیلی لیگ گرفت و باید ببینیم فیفا و AFC چه تصمیمی می‌گیرند. در هر صورت ما تابع تصمیمات سازمان لیگ و فدراسیون هستیم. باید ستاد ملی مبارزه با کرونا شرایط را بررسی و بعد از آن سازمان لیگ برای برگزاری ادامه مسابقات برنامه‌ریزی کند.

وی ادامه داد: البته باید این موضوع هم مدنظر قرار بگیرد که تیم‌ها دو ماه است دور از تمرین هستند و از آمادگی مناسبی برخوردار نیستند. باید این فرصت به تیم‌ها داده شود تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند. درباره قراردادهای بازیکنان و قرارداد باشگاه‌ها با اسپانسرها هم باید تصمیم گیری شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)