مرجع خبری پرسپولیس : امروز مسئولان باشگاه پرسپوليس نامه جديدي را از بسيج دريافت كردند كه با تاييد نامه قبلي مبني بر عضويت كلاه كج در بسیج نسبت به كاهش مدت سربازي وي اقدام شده بود. اين نامه براي درج در پرونده براي ستاد كل نيروهاي مسلح و وزات دفاع ارسال شد.

در اين ارتباط مجيد فرخزادي هم فعاليت هاي خود را تشديد كرده است تا در روزهاي آينده نسبت به قطعي شدن حضور اين بازيكن در پرسپوليس اقدام شود.
مسوولان باشگاه پرسپوليس در اين ارتباط ابراز اميدواري كردند كه با مساعدت سردار كمالي از ستاد كل نيروهاي مسلح اين مهم در چارچوب موازين قانوني انجام شود. در همين ارتباط موضوع در وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح نيز پيگيري شد.  پرسپوليسي ها ابراز اميدواري مي كنند با طي مراحل اداري، اين بازيكن روز شنبه به سرخپوشان ملحق شود.
 
با این حال مجيد فرخزادي عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس از حل مشكل عادل كلاه كج خبر داده  وبرخي از مسوولان باشگاه پرسپوليس هر روز از ثبت قرارداد اين بازيكن خبر مي دهند اما بايد گفت كه كلاه كج هنوز كارت پايان خدمت سربازي را دريافت نكرده و به همين علت نمي تواند براي پرسپوليس بازي كند.
مسوولان باشگاه پرسپوليس با ارائه نامه از بسيج مبني بر 9 ماه فعاليت اين بازيكن در يكي از پايگاه هاي  و تاييد آن از سوي برخي نهادهاي نظامي هنوز نتوانسته اند كارت پايان خدمت كلاه كج را دريافت كنند.
 
كلاه كج نيز براي حل اين موضوع به مديران باشگاه صباي قم متوسل شده تا به نوعي از برزخ و بلاتكليفي خارج شوند.مسئولان صبای قم نیز پاسخ داده اند مشکل کلاخ کج به ما ارتباطی ندارد و او باید مشکل خود را با پادگانش حل کند.
مسوولان باشگاه پرسپوليس وعده مي دهند اين مشكل ظرف 48 ساعت آينده به طور كامل برطرف شود. زلاتكو كرانچار نيز هر روز از سرپرست تيم درباره وضعيت كلاه كج پرس و جو مي كند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)