پرسپولیس نیوز: مسئولان و مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال صبح امروز به دیدار وزیر ارتباطات رفته و با او در خصوص این دو باشگاه و فعالیت‌های صورت گرفته به گفت‌وگو پرداختند.

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه و افشین پیروانی مدیر ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس به همراه سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال و ملکی عضو هیأت مدیره این باشگاه به دیدار محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات رفته و با او در خصوص مسائل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال صحبت کردند.

در این دیدار دزفولی مدیرعامل شرکت ایرانسل که اسپانسر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هست هم حضور داشت و در خصوص فعالیت‌های این اپراتور تلفن همراه و همکاری با دو باشگاه پرطرفدار پایتخت به وزیر ارتباطات توضیحاتی ارائه داد.

آذری جهرمی در این دیدار برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در مسابقات پیش رو و همچنین لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری نمود که همچون گذشته از این دو باشگاه و هوادارانشان حمایت صورت خواهد گرفت.

وزیر ارتباطات همچنین با قدردانی از اسپانسر مشترک این دو باشگاه کمک به ورزش را یک موضوع مهم دانست و عنوان کرد که کمک‌های وزارت ارتباطات به این دوباشگاه صورت خواهد پذیرفت.

همچنین مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از توجه وزیر ارتباطات با وجود همه مشغله‌های کاری به امر ورزش و وضعیت دو باشگاه پرطرفدار پایتخت قدردانی کردند و از اینکه وقتی را برای رسیدگی به امور این دو باشگاه در نظر گرفته بود از آذری جهرمی تشکر کردند.

این دیدار به عنوان یک دیدار نوروزی بود و مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به وزیر ارتباطات سال نو را تبریک گفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)