مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان که این روزها با حاشیه‌های بسیاری دست به گریبان است با بیان اینکه مشکلات آنقدر زیاد است که دیگر نمی‌خواهد به این باشگاه بیاید گفت: در ماجرایی که برای سپاهان بوجود آمده همه مقصر هستند، حتی باشگاه پرسپولیس!

با مدارک خودشان علیه خودشان شکایت می‌کنیم
علیرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین اعتراض این باشگاه به رای کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: در زمان لازم به این رای اعتراض کردیم و منتظر هستیم تا پاسخ اعتراض ما از سوی AFC داده شود، البته آنها با نامه ای که به فدراسیون فوتبال برای محرومیت علی احمدی بازیکن ذوب‌آهن ارسال کرده اند، به نوعی مدرکی را در اختیار ما قرار داده اند که با مدرک خودشان علیه خودشان شکایتمان را پیگیری کنیم.

توضیح در مورد قانون AFC
رحیمی در خصوص اینکه طبق قانون AFC بازیکن اخراجی در بازی بعدی داخلی محروم می‌شود ولی دو اخطاره تنها در بازی بعد لیگ قهرمانان محروم خواهد بود، اظهار داشت: اخراج قطعا جریمه سنگین تری دارد اما در این قانون تعداد کارت‌ها را ننوشته‌اند. البته تحلیل ما این است در بحث‌هایی که با کارشناسان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که AFC به این دلیل در این قانون محرومیت دو اخطاره‌ها را اعلام نکرده که ممکن است در یک کشوری مانند ایران بازیکن با دریافت 3 کارت زرد در مسابقه بعدیش غایب باشد.

شکایت به تمام نهادهای بین المللی
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با بیان اینکه اگر یک درصد هم شانس برای صدور رای به نفع این باشگاه باشد تا آخرین لحظه به تلاشش ادامه می دهد، ادامه داد: برای احقاق حق سپاهان هر کاری می‌کنم و حتی رونوشت اعتراض خود به رای AFC را به FIFA و دادگاه عالی ورزش هم ارسال کردیم اما قطعا کسانی که در مجامع بین المللی و نهادهای عالی ورزش خصوصا کنفدراسیون فوتبال آسیا کرسی بیشتری داشته باشند، قدرت بیشتری هم خواهند داشت ولی ما از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنیم.

پیگیری از طریق شورای المپیک آسیا
وی در بخش دیگر این گفتگو با خبرنگار مهر، اضافه کرد: من حتی از طریق شورای المپیک آسیا هم پیگیر این موضوع هستم و به مسئولان AFC نیز اعلام کردیم هر جایی لازم باشد نماینده ما حضور پیدا می کند ولی در برخی از جلسات ممکن است اجازه ندهند نمایندگان ما حضور داشته باشد و تنها اعضای آن کمیته مجوز حضور در نشست را داشته باشند.

از AFC برای بازی برگشت استعلام کردیم
رحیمی در مورد اینکه گفته می‌شود نتیجه بازی برگشت هیچ تاثیری در صعود سپاهان نداشت، اعلام کرد: ما پیش از بازی از ناظر مسابقه استعلام کردیم و آنها هم پاسخ ما را دادند که اگر با اختلاف بیش از 3 گل در این دیدار برنده شویم صعود خواهیم کرد. ما هم تلاش کردیم ولی متاسفانه در نیمه دوم اتفاقاتی افتاد که مانع از موفقیت تیم سپاهان شد.

پرونده استثنایی و فوق العاده پیچیده
وی همچنین تاکید کرد: برای ما اتفاقی شبیه تیم ذوب آهن افتاد اما خیلی جالب است که قانون AFC در یک جا اعمال شده و در جایی دیگر اعمال نمی شود. جالب تر این است که طبق یک بخشنامه  AFC رحمان احمدی محروم بود و طبق بخشنامه دیگر او می توانست بازی کند این ضد و نقیص ها باعث شده است این پرونده استثنایی و فوق العاده پیچیده شود.

گفتند بعد از رفتن بعضی‌ها تیم ضعیف شده است
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در مورد صحبت‌های رئیس فعلی و پیشین هیئت مدیره باشگاه سپاهان اظهار داشت: متاسفانه در این مدت خیلی‌ها گفتند وقتی یک سری آدم از باشگاه رفته‌اند، تیم ضعیف شده است. من به این صحبت‌ها اینگونه پاسخ می‌دهم اما بر خلاف این ادعاها در این مدت و با توجه به اینکه نفرات مطرحی از تیم ما جدا شده‌اند، عملکرد خوبی در مسابقات داخلی و آسیایی داشتیم.

بهتر از تیم سال گذشته هستیم
وی با بیان اینکه از همه طرفداران سپاهان خواهش می‌کند اگر علاقه‌مند به تیم سپاهان و فوتبال اصفهان هستند دست به دست هم دهند تا وضعیت این تیم روز به روز بهتر شود، اضافه کرد: در این مدت السد قطر را در دو بازی رفت و برگشت شکست دادیم و در بازی با سایپا هم پیروزی ارزشمندی کسب کردیم. این نشان می‌دهد سپاهان در مسیر بسیار خوبی قرار دارد. با صراحت می گویم تیم ما خیلی بهتر از تیم سال گذشته است و می‌تواند امسال هم موفقیت‌هایش در لیگ ایران و آسیا را ادامه دهد.

نگذاشتم تیم وارد حاشیه شود
رحیمی با بیان اینکه در این مدت نگذاشته است تیم وارد حاشیه شود، ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم هر کس سپاهان را واقعا دوست دارد و به این تیم علاقه مند است، باید ضمن حمایت، سپاهان را در مسابقات تشویق کند. قطعا این افراد را سپاهانی واقعی می‌گویند و آنها می‌توانند به ادامه روند رو به رشد تیم کمک کنند.

نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد
وی در ادامه این گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اینکه اگر مقامات بین المللی بعد از دیدار نیمه نهایی رای AFC را تغییر دهند و سپاهان تیم صعود کننده به مرحله بعد باشد چه اتفاقی خواهد افتاد، تصریح کرد: قطعا آنهایی که رای را تغییر می دهند پیش بینی کار را می کنند، ما نمی دانیم چه اتفاقی می افتد ولی تلاش می کنیم حق سپاهان قبل از دیدار رده بندی به این تیم بازگردانده شود.

همه مقصرند حتی باشگاه پرسپولیس
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه چه کسانی در این پرونده مقصر هستند، تاکید کرد: در این اشتباهی که پیش آمده، نمی‌‍توان گفت یک نفر مقصر بوده است. در این پرونده همه مقصرند و فقط درصدهای تقصیر فرق می‌کند. از مدیریت گذشته گرفته تا خود رحمان احمدی، باشگاه پرسپولیس و حتی AFC که محرومیت این بازیکن را به ما اعلام نکرده همه به نوعی باید جوابگو باشند.

چراهای بی‌جواب!
وی ادامه داد: اگر بخواهیم مقصران این پرونده را بررسی کنیم، از آن ابتدا تا امروز همه مقصرند، به طور مثال چرا باشگاه پرسپولیس نامه محرومیت رحمان احمدی بازیکن سابق این تیم را به ما نگفته است؟ چرا پرونده‌هایی برای وضعیت بازیکنان در باشگاه زمان عقد قراردادشان در نظر گرفته نشده؟ چرا AFC به ما محرومیت این بازیکن را اطلاع نداده؟ و چراهای دیگر…

همه از ما طلبکار هستند
رحیمی در مورد اینکه گفته می شود باشگاه سپاهان بدهکار نیست، اظهار داشت: من که اینجا نشسته ام اینقدر باشگاه بدهی دارد که دوست دارم از فردا صبح به باشگاه نیایم. آنهایی که مانده‌‎اند و آنهایی که رفته‌اند همه از ما طلبکارند. در این شرایط باید بودجه امسال را صرف پرداخت بدهی‌ها کنیم.

اسناد بدهی‌ها را به کسانیکه ادعا می‌کنند، نشان می‌دهیم
وی در این خصوص اضافه کرد: روی میز من 6 کارتابل بدهی به افراد مختلف وجود دارد هر کس که ادعا می‌کند چنین موضوعی صحت ندارد به باشگاه بیاید و من این اسناد را نشان دهم. هر کس هر چه می‌خواهد بگوید اما روی میز من اسناد بسیاری برای بدهی‌های قابل توجه! باشگاه به اشخاص مختلف وجود دارد.

به پیروزی برابر سایپا نیاز داشتیم
مدیر‌عامل باشگاه سپاهان اصفهان در پایان خصوص پیروزی تیم سپاهان برابر سایپا گفت: ما در این بازی شانس های زیادی داشتیم و می توانستیم حتی با پیروزی پر گل تری هم بازی را پشت سربگذاریم. تیم ما پس از آن اتفاقاتی که بعد از بازی السد افتاد به این پیروزی نیاز داشت و خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز این دیدار که برایمان بسیار مهم بود را کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)