پرسپولیس نیوز : مدیر برنامه‌های سه بازیکن تیم پرسپولیس به بحث عدم مذاکره این باشگاه با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده واکنش نشان داد.

مدیربرنامه‌های سه بازیکن تیم پرسپولیس به موضوع مطرح شده مبنی بر اینکه این باشگاه با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده مذاکره نکرده واکنش نشان داد.

امیرهوشنگ سعادتی در این خصوص گفت: سه هفته قبل از پایان لیگ، مسئولان باشگاه پرسپولیس مرا به باشگاه فراخواندند تا در خصوص تمدید قرارداد محمد انصاری، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی مذاکره داشته باشم، آنها خواستار مذاکرات رو در رو بودند و من به همین دلیل سه هفته قبل از پایان لیگ به دیدار مسئولان باشگاه پرسپولیس رفتم.

وی ادامه داد: در این جلسه در خصوص تمدید قرارداد این سه بازیکن حرف زدم و مسئولان باشگاه پرسپولیس خواهان روشن شدن تکلیف آنها بودند و خواستار این بودند تا با این بازیکنان تمدید قرارداد صورت بگیرد، اما من به آقای گرشاسبی گفتم که اجازه بدهد لیگ تمام شود و بعد از پایان لیگ در خصوص این تمدید قراردادها صحبت کنیم.

این مدیر برنامه در پاسخ به این سؤال که با وجود پایان لیگ پس چرا بحث تمدید قرارداد انجام نشده، افزود: من در اروپا هستم و دلیل این تأخیر همین است که من در ایران حضور ندارم، مطمئناً پس از بازگشت به ایران بلافاصله مذاکراتم را با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد و روشن شدن وضعیت این سه بازیکن انجام خواهم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)