پرسپولیس نیوز : مدیر برنامه‌های رضا قوچان‌نژاد درباره پیشنهادات این بازیکن توضیح داده و ضمن تایید مذاکره اولیه با پرسپولیس از مذاکره با دو تیم دیگر ایرانی و دو تیم از لیگ سوییس و یونان با این بازیکن خبر داد.

در روزهایی که اخبار متناقض و زیادی از قوچان‌نژاد ستاره اسبق تیم ملی ایران منتشر می‌شود شنیدن اظهارات مدیر برنامه‌های او می‌تواند بسیاری از ابهامات و شایعات را برطرف کند.
در این باره محمودرضا فاضلی در گفت و گو با نود گفت: از اخباری که در ایران منتشر می‌شود بی‌اطلاع هستم و نمی‌دانم درباره قوچان‌نژاد چه مباحثی مطرح شده است اما وضعیت قوچان‌نژاد بعد از بررسی همه جوانب مشخص خواهد شد و تصمیم گیری می‌شود.
فاضلی درباره پیشنهاد پرسپولیس برای جذب قوچان نژاد گفت: بله، باشگاه پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن قوچان‌نژاد شده، مذاکره هم صورت گرفته ولی در حد اولیه بوده است.
فاضلی درباره اخبار منتشره مبنی بر تمایل تراکتورسازی و استقلال به جذب قوچان‌نژاد و اینکه این بازیکن در آستانه پیوستن به تراکتورسازی است گفت: فقط می‌توانم بگویم علاوه بر پرسپولیس دو تیم دیگر ایرانی خواهان قوچان‌نژاد هستند. آنها هم در حد پیشنهاد اولیه صحبت‌هایی با ما داشته اند.

وی درباره اینکه احتمال بازگشت قوچان‌نژاد به لیگ ایران تا چه اندازه است و در این شرایط امکان جدایی وی از تیم قبرسی به چه شکلی خواهد بود گفت: می‌توانم بگویم برای اولین بار به بازی در ایران فکر می کنیم و در حال بررسی آن هستیم. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. فعلا قویا می‌گویم هیچ تصمیمی گرفته نشده و در حال ارزیابی شرایط و پیشنهادات هستیم. حتی جدایی قوچان‌نژاد از تیم قبرسی هم قطعی نیست. بازیکن یک فصل و نیم دیگر با تیمش قرارداد دارد و باید همه جوانب را بررسی کرد.
فاضلی تاکید کرد: می‌دانید زمانی صحبت می کنم که انتقالی به پایان رسیده باشد. عادت ندارم روی پیشنهادات صحبت کنم اما از آنجا که گفتید هجمه خبرهای ضد و نقیض تا چه اندازه بوده این سوالات را پاسخ دادم. باید بگویم مهمترین مساله این است قوچان‌نژاد یک فصل و نیم دیگر قرارداد دارد و مساله دیگر اینکه ما از ایران هم دو سه پیشنهاد داشته‌ایم و در حد اولیه صحبت شده، ضمن اینکه از لیگ سوییس و یونان هم پیشنهاداتی وجود دارد و با در نظر گرفتن قرارداد باقیمانده با تیم کنونی تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد و در مقطع کنونی نمی توان از ماندن در تیم فعلی یا تیم جدیدی که بیشتر احتمال دارد با آن توافق کنیم حرفی زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)