محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال پدیده شهر خودرو اعلام کرد که چند پیشنهاد خوب دارد، ولی هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته است.


محمدحسین مرادمند با اشاره به پایان فصل و قرار گرفتن پدیده در رده چهارم جدول گفت: ما از نتایجی که گرفتیم راضی هستیم، ولی کمترین حق پدیده رسیدن به مقام نایب قهرمانی بود. ما باید سپاهان را در اصفهان شکست می‌دادیم که متأسفانه بدشانس بودیم، ولی در مجموع خوشحالیم که به احتمال فراوان سهمیه لیگ قهرمانان را به دست خواهیم آورد و برای اولین بار یک تیم از مشهد آسیایی می‌شود.

مدافع تیم فوتبال پدیده شهر خودرو همچنین به تمجید از عملکرد بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم پرداخت و اظهار داشت: باید دست تک تک بازیکنان پدیده را بوسید که با هزینه بسیار کم نسبت به دیگر مدعیان، توانست چنین جایگاهی را به دست بیاورد.

وی در مورد عملکرد خودش در ترکیب تیم پدیده شهر خودرو نیز تأکید کرد: همین که سالم هستم خدا را شکر می‌کنم، چون در زمین مسابقه معلوم نیست یک ثانیه بعد چه اتفاقی رخ می‌دهد. من از کار کردن با یحیی گل‌محمدی لذت بردم و چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم، همچنین از بودن کنار هم‌بازی‌هایم لذت بردم.

مرادمند درباره اینکه چه تصمیمی برای فصل آینده دارد، تصریح کرد: زمان زیادی تا شروع فصل جدید باقی مانده است و فعلاً در حال استراحت هستم. من چهار سال برای پدیده بازی کردم و این تیم را مثل خانه خودم می‌دانم. در حال حاضر پیشنهادهای خوبی دارم، ولی هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. فعلاً می‌خواهم استراحت کنم، اما طی روزهای آینده یک تصمیم خوب خواهم گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)