مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپوليس به دنبال پول براي پرداخت به بازيكنان هستند.

عباس انصاري‌فرد بعد از عقد قرارداد با بازيكنان پرسپوليس به آنها اعلام كرده بود تا هفته دوم و سوم بخشي از قراردادشان را پرداخت خواهد كرد اما مديرعامل پرسپوليس دچار مشكلات جديدي شده است.
وي امروز و روزهاي گذشته براي دريافت پول به سازمان تربيت‌بدني رفت اما با توجه به اينكه سازمان تربيت‌بدني براي انتخاب رئيس جديد دچار بلاتكليفي است و طبق شنيده‌ها فعلاًَ نمي‌تواند هيچ مبلغي را از حساب خود خارج كند مديرعامل باشگاه پرسپوليس با مشكل مواجه شد.
انصاري فرد با توجه به اينكه مي‌داند تا چند روز آينده و مشخص شدن تكليف سازمان تربيت‌بدني نمي‌تواند كمكي از سازمان بگيرد قصد دارد با اسپانسر 6 ميلياردي صبحت‌ نهايي را انجام دهد اما با توجه به اينكه اين موضوع نيز منوط بر امضاي رئيس مجمع باشگاه پرسپوليس است و مديرعامل نمي‌تواند شخصاً در اين موضوع تصميم بگيرد باعث شده تا مشكلات مالي پرسپوليس و بازيكنان حل نشود.
بازيكنان پرسپوليس ناراحتي‌هايي از عدم پرداخت مطالبات خود دارند اما مديرعامل باشگاه در تلاش است تا با ديداري با مسئولان باشگاه سازمان تربيت‌بدني مبلغي را به عنوان قرض دريافت و به بازيكنان پرداخت كند. در صورت موافقت رئيس سازمان اين اتفاق رخ خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)