پرسپولیس نیوز: مشاور حقوقی سابق پرسپولیس در پرونده های فیفا نسبت به اظهارات رسول پناه رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

عبدالصمد ابراهیمی وکیل و کارشناس حقوقی فوتبال در این باره گفت: در دعوای انصاری فرد و هیات مدیره ترجیح دادیم وارد این جنگ باخت-باخت نشویم . حالا اما حرفهای عجیب و غریب سرپرست جدید باشگاه باعث شده نه در حمایت از انصاری فرد که از باب ترس از آینده باشگاه با چنین مدیریت و تفکراتی این چند سطر را بنویسیم و حرفهای رسول پناه که هر جمله اش جمله دیگرش را نقض می کند را بررسی کنیم.
در حقوق و برای لایحه نویسی مثلا اعتراض و تجدید نظر خواهی از یک رای ، اساتید می گویند به حلقه های ضعیف رای حمله کنید، کل رای از هم گسسته می شود. در اعتراض به اظهارات سرپرست باشگاه پرسپولیس ، به هر بخشش نگاه کنید حلقه های ضعیف موج می زند. بخوانید:
۱-انصاری فرد از هفته پنجم هر کاری کرد که کالدرون برود چون نمی خواست موفقیت تیم به نام عرب و هیات مدیره نوشته شود. کالدرون شرط گذاشت که انصاری فرد نباشد ما گفتیم خط قرمز ما مدیر عامل است.عزل مدیر روابط عمومی کمترین حق هیات مدیره بود. انصاری فرد گفت قدوسی خط قرمز من است ما هم گفتیم پرسپولیس خط قرمز ماست!

باورتان می شود یک مدیر این همه تناقض را در چند جمله داشته باشد؟ مقابل کالدرون که مربی موفقی بوده ، مدیرعامل خط قرمزشان تلقی می شده و از انصاری فرد حمایت کرده اند اما می گویند عزل قدوسی کمترین حق ما بوده و پرسپولیس خط قرمز ماست!
اگر می دیدید انصاری فرد دارد هر کاری می کند تا کالدرون برود چرا پرسپولیس خط قرمزتان نبود و مدیرعامل را عزل نکردید؟ این که خیانت محض به پرسپولیس است و همین امروز باید جوابگوی این رویه غلط باشید. مدیرعامل خط قرمزتان بود اما عزل مدیر روابط عمومی اش کمترین حق خودتان می دانید؟ این سفید ترین خط قرمز دنیاست!
شما اجازه ادامه فعالیت به قدوسی که به زعم شما مخل درآمدزایی بود را ندادید اما اجازه دادید مدیرعاملی که به گفته شما هر کاری کرده که کالدرون سرمربی موفق تیم فرار کند و دنبال ثبت موفقیت ها به نام خودش بود به کارش ادامه بدهد؟ توقع دارید باورتان کنیم؟اجازه می دهید سرمان را به دیوار بکوبیم؟
۲-انصاری فرد نصف شب زنگ زد گفت مژده بده که کالدرون رفت!
این بزرگترین گاف و اقرار و نقیض گویی رسول پناه است. یک سئوال ساده. در عرف و رسوم مژده را از چه کسی می گیرند؟ مثلا تا حالا دیده اید به کسی زنگ بزنند بگویند مژده بده پدرت فوت کرد؟ مژده را از کسی می گیرند که منتظر یک اتفاق دلخواه است. همین تک جمله رسول پناه به فرض صحت ثابت می کند او تا چه اندازه منتظر اخراج کالدرون بوده که مدیرعامل شبانه به او زنگ زده تا مژدگانی بگیرد! خودتان تصور کنید چه شرایطی در هیات مدیره حاکم بوده است. این اوج سیاست مدیریتی و تفکرات حاکم بر باشگاه ماست. بر این مژده گر جان فشانم رواست. این بار چه آقای دکتر؟ اجازه داریم سرمان را به دیوار بکوبیم؟
۳-درآمدزایی انصاری فرد فقط قرض بود. موجودی باشگاه ۷۰۰ هزار تومان است. بابت جذب استوکس ۱۵۰ هزار دلار قرض کرده. طلب برانکو را می دهیم و از او تقدیر هم می کنیم.
آش شله قلمکار یعنی همین.مدیرعامل مطابق قانون تجارت مجری تصمیمات هیات مدیره است. اگر او قرض کرده و شما خبر نداشتید ، اگر موجودی حساب باشگاه را تازه چک کرده اید و قبلا از آن بی اطلاع بوده اید بی زحمت تا ما می رویم محکمترین دیوار دنیا را بیابیم و سرمان را به آن بکوبیم شما هم از روی دیوار کوتاه پرسپولیس بپرید و از باشگاه خارج شوید. اگر واقعا می توانید و می توانستید طلب برانکو را بپردازید و تاکنون اقدامی نکرده اید این خیانت محض است. اگر راهکار پرداخت پول او را دارید و مدیرعامل تان ناچار بوده کاسه گدایی دست بگیرد و با قرض باشگاه را اداره کند ، لطفا همین الان استعفا بدهید. این نوع مدیریت برای پرسپولیس سم است.
نکته پایانی: شباهت هایتان با حمید سیاسی روز به روز بیشتر نمایان می شود جناب رسول پناه. امیدواریم عاقبت تان شبیه او نباشد که همه با هم بازنده می شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)