پرسپولیس نیوز: در جلسه‌ای با حضور مدیران دو باشگاه پرسپولیس و کاشیما آنتلرز و نیز مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، ساعت باز شدن درهای ورزشگاه آزادی مشخص شد.

جلسه مدیران از ساعت ۱۰ صبح امروز (جمعه) در هتل اسپیناس پالاس تشکیل شد. ریاست این جلسه بر عهده پاول لوزانوف، رئیس کمیته اجرایی AFC بود و حامد مومنی به عنوان مسئول هماهنگی به ایراد سخنانی پرداخت.

در این جلسه، ترکیب رنگ البسه دو تیم به این ترتیب مشخص شد که پرسپولیس مانند همیشه با لباس یکدست قرمز به میدان می‌رود و دروازه‌بان این تیم هم یکسره سبزپوش است. نفرات ذخیره هم کاور زرد خواهند داشت. تیم آنتلرز هم برای دروازه‌بان البسه یکدست آبی و برای سایر نفرات، پیراهن یکدست سفید را انتخاب کرد. نفرات ذخیره هم کاور زرد به تن خواهند داشت

در این جلسه، ساعت باز شدن درهای ورزشگاه آزادی برای بازی، ساعت ۱۲ روز شنبه اعلام شده است. باشگاه پرسپولیس تعداد تماشاگران خود را ۷۵ هزار نفر و تیم ژاپنی، ۳۰۰ نفر اعلام کرد.  همه بلیت‌های این دیدار پیش فروش شده و هیچ بلیتی برای عرضه در ورزشگاه وجود نخواهد داشت‌. تمام بلیت‌های فروخته شده نیز با توجه به اینکه در سامانه، دارای کُد رهگیری، کُد ملی و شماره تلفن هستند، قابل رهگیری برای نهادهای ذی‌ربط خواهند بود.

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تأکید کرد هیچ فردی بدون بلیت نباید در ورزشگاه آزادی حضور داشته باشد. این مورد در روزهای گذشته در فرصت‌های مختلف مورد تأکید نمایندگان کنفدراسیون، به ویژه پاول لوزانوف و ناظران امنیتی بوده است.

داوران هم ساعت ۱۵:۳۰ از هتل محل اقامت خود به سمت ورزشگاه حرکت می‌کنند. دو تیم از ساعت ۱۷:۴۰ به مدت نیم‌ساعت، می‌توانند برای گرم کردن وارد زمین شوند. همچنین نشست خبری برانکو ایوانکوویچ هم در ساعت ۱۷:۳۰ انجام خواهد شد.

در جلسه مدیران، سیامک نعمتی به عنوان تنها بازیکن محروم از این بازی معرفی شد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن از ساعت ۱۸:۳۰ فردا در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه آزادی، به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۲ بر صفر نماینده ژاپن همراه بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)