پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس که مدت‌ها در ورزشگاه شهید کاظمی تهران تمرینات خود را برگزار می‌کرد یکی دو روزی است در زمین دیگری تمرین می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس که مدت‌ها است در ورزشگاه شهید کاظمی تهران تمرینات خود را برگزار می‌کند یکی دو روزی است به خاطر خراب شدن چمن این ورزشگاه راهی زمین خیریه عمل شده است.

یکی از دلایل اصلی خرابی چمن زمین شهید کاظمی این است که کالدرون اعتقاد دارد باید پیش از هر تمرین چمن آب داده شود و همین موضوع زمین را بی‌کیفیت و خراب کرده است.

پرسپولیسی‌ها در حالی در زمین خیریه عمل تمرین می‌کنند که کالدرون اعلام کرده تمرینات باید پشت در‌های بسته باشد، اما این زمین از چند طرف دید دارد. روز گذشته که شاگردان کالدرون در این زمین تمرین کردند بار‌ها دیده شد که برخی از هواداران از منازل یا پل‌هوایی اطراف مشغول فیلمبرداری از تمرین هستند. از طرف دیگر کیفیت چمن این ورزشگاه اصلا خوب نیست و حتی روز گذشته پای مهدی ترابی پیچ خورد اما با خوش‌شانسی این بازیکن، مصدومیتش جدی نیست.

همه اینها در شرایطی است که پرسپولیس زمین درفشی‌فر را دارد که تبدیل به چمن مصنوعی شده و الان دست پیمانکار است و می‌شود از این زمین استفاده بهتری کرد. مشکل زمین تمرین برای تیم کالدرون این روز‌ها به دیگر مشکلات باشگاه پرسپولیس اضافه شده و عرب و مدیران هم برای حل آنها دچار سردرگمی شده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)