پرسپولیس نیوز: مربی تیم فوتبال پیکان گفت: پرسپولیس شاید شرایط سختی داشته باشد اما این تیم همیشه پرسپولیس است و تیم بزرگی به حساب می‌آید.

حمید مطهری در خصوص بازی روز دوشنبه تیم‌های پرسپولیس و پیکان و اینکه شرایط این تیم چطور است، گفت: ما در شرایط خوبی به سر می‌بردیم اما به خاطر شرایط تیم پرسپولیس در آسیا با جان و دل خواستیم تا بازی با پرسپولیس عقب بیفتد اما وقتی این مسأله را پذیرفتیم حدود یک ماه بازی نکردیم و از شرایط مسابقه دور شدیم و بعد از آن در سه بازی یک باخت و دو تساوی به دست آوردیم و از شرایط آرمانی که داشتیم دور شدیم. در حال حاضر آماده می‌شویم تا مقابل پرسپولیس به میدان برویم اما در ۵ جلسه اخیر تمرین به دلیل شرایط آب و هوایی دو جلسه در سالن تمرین کردیم و سه جلسه هم پشت دروازه با توپ کار انجام دادیم. به هر حال فوتبال همین است و سعی می‌کنیم ابتدا مقابل پرسپولیس یک فوتبال قابل احترام انجام دهیم.

وی درباره شرایط تیم پرسپولیس هم اظهار داشت: من به مجموعه باشگاه پرسپولیس و کادر فنی، مدیران، بازیکنان و هواداران این تیم بابت نایب قهرمانی در آسیا تبریک می‌گویم چرا که با وضعیتی که این تیم داشت این نایب قهرمانی دست کمی از قهرمانی در آسیا ندارد و آنها واقعاً کار بزرگی کردند که در آن شرایط تیم را تا فینال آسیا بالا برده‌اند.

مطهری در خصوص اینکه گفته می‌شود تیم پرسپولیس به دلیل قهرمان نشدن در آسیا دچار افت روحی شده و این موضوع به سود تیم پیکان خواهد بود، تصریح کرد: ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و کاری به شرایط تیم حریف نداریم. اینکه شرایط پرسپولیس چگونه است به مربیان این تیم برمی‌گردد اما مطمئناً آنقدر بازیکنان و مربیان بزرگ در پرسپولیس حضور دارند که می‌توانند شرایط روحی این تیم را کنترل کرده و بازیکنان را به وضعیت خوبی برسانند. من خودم بازیکن پرسپولیس بودم و می‌دانم پرسپولیس در هر شرایطی پرسپولیس است و همواره بازیکنان خوب و بزرگی در این تیم بازی می‌کرده و می‌کنند حالا شاید به دلیل برخی مسائل کار برایشان سخت‌‌تر شده باشد اما ما به این مسائل فکر نمی‌کنیم و روند خودمان را جلو می‌‌بریم.

مربی تیم پیکان در پاسخ به این سؤال که دست تیم پرسپولیس خالی است و این تیم بازیکن ندارد، تصریح کرد: من این مسائل را قبول ندارم چرا که در یک تیم حدود ۲۵ بازیکن وجود دارد و تیم خود ما هم خیلی مواقع بوده که ما همه بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم و دست ما خالی بوده است. همین حالا ۴ بازیکن تیم ما در اردوی تیم امید هستند و اجازه بازگشت آنها به تمرینات ما را ندادند و از طرفی مهدی شیری هم به دلیل اخراج در بازی قبل در بازی روز دوشنبه حضور ندارد. در این شرایط باید با همین بازیکنان جوان کارمان را ادامه دهیم. ما برای بازی با پرسپولیس درخواست کردیم تا بازیکنان ما را از تیم امید بدهند اما قبول نکردند. خود من با آقای شاهرودی صحبت کردم و حتی آقای جلالی با آقای استیلی هم حرف زد اما به نتیجه‌ای نرسیدیم و در این بازی ۴ بازیکن خودمان را نداریم.

وی در مورد ارزیابی‌اش از بازی تیم‌های پرسپولیس و پیکان هم افزود: در این دو، سه سال اخیر همواره بازیکنان پرسپولیس و پیکان بازی‌های جذاب و تماشاچی‌پسند شده و ما می‌‌خواهیم قبل از هر چیزی یک فوتبال قابل قبول و تماشاگرپسند را ارائه دهیم و از طرفی به دلیل تعهد به تیم پیکان به دنبال گرفتن نتیجه خواهیم بود. فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد و کسی نمی‌تواند درباره نتیجه صحبت کند اما ما همه تلاشمان را خواهیم کرد تا علاوه بر یک بازی جذاب و تماشاگرپسند نتیجه‌ای بگیریم که به سود ما باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)