پرسپلویس نیوز: سرمربی تیم الدحیل قطر گفت: ما روی نقاط ضعفمان کار کردیم، هر چند خیلی بزرگ و آزاردهنده نیستند.

به نقل از سایت رسمی باشگاه الدحیل قطر، نبیل معلول در نشست خبری پیش از بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس گفت: آماده‌‌سازی تیم الدحیل در بهترین سطح ممکن توسط بازیکنان صورت گرفت و همه می‌دانند که هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است. تمامی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را بررسی کرد و بازیکنان الدحیل با آمادگی مطلوبی جهت رسیدن به نتیجه موردنظر به میدان می‌روند. این نتیجه باعث می‌شود تا آسایش بیشتری پیش از سفر به تهران برای بازی برگشت داشته باشیم.

سرمربی تیم الدحیل ادامه داد: پرسپولیس تیم برجسته‌ای است، البته استراتژی تیم الدحیل روشن است و آن تکیه بر توان تهاجمی‌مان خواهد بود. ما نمی‌توانیم مانع این استراتژی شویم و خوشبختانه بازیکنان کلیدی خود برای این امر داریم که می‌توانند برای مهاجمان فرصت‌آفرینی کنند. ما در بازی‌های قبلی گل‌های زیادی به ثمر رساندیم و مهم‌ترین موضوع برای تیم الدحیل خلق فرصت‌های متعدد است.

ادمیلسون، بازیکن تیم الدحیل قطر نیز در این نشست خبری اظهار داشت: همه در قطر می‌دانند که این بازی چقدر مهم است و برای بالابردن پرچم کشورمان در مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی آسیا تلاش می‌کنیم. می‌دانیم که بازی سختی است اما سخت کار می‌کنیم تا به نتیجه مطلوبی دست یابیم. از این طریق می‌توانیم از فشار بازی برگشت در تهران برابر پرسپولیس بکاهیم. ما آگاه هستیم که حمایت هواداران ایرانی از تیم پرسپولیس بسیار سخت و گسترده خواهد بود.

دیدار رفت الدحیل قطر ــ پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۰ سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود. تاریخ بازی برگشت این دو تیم نیز ۲۶ شهریور در ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)