پرسپولیس نیوز: جواد منافی، بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، مسئولان این باشگاه باید تا قبل از خروج گابریل کالدرون از کشورمان مشکلاتش را برطرف می‌کردند.

جواد منافی درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس بعد از قهرمانی در نیم‌فصل لیگ برتر, اظهار داشت: پرسپولیس نیم‌فصل را با شرایط خیلی خوبی پشت سر گذاشت و توانست با قهرمانی برای نیم‌فصل دوم آماده شود. بعد از اینکه برانکو تیمش را سه بار پیاپی قهرمان لیگ کرده بود, انتظارات از همان ابتدا از تیم کالدرون نیز بالا بود، اما این تیم نتوانست در هفته‌های نخست خیلی موفق باشد. البته پرسپولیس بعد از گذشت هفت هشت هفته توانست روند رو به رشدی را پیش بگیرد و در ادامه مشکلات فاز هجومی نیز حل و شکل خوبی در تیم ایجاد شد.

وی با بیان اینکه «کالدرون و پرسپولیس توانستند با قهرمانی در نیم‌فصل انتظارات را به خوبی برآورده کنند»، خاطر نشان کرد: بازیکنان پرسپولیس به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده‌اند و الان می‌توانیم انتظار قهرمانی پرسپولیس را در پایان فصل داشته باشیم، ولی متأسفانه مشکلاتی وجود دارد و معلوم نیست که سرمربی به تیم برمی‌گردد یا خیر. بهتر بود قبل از رفتن کالدرون باشگاه مشکل او را حل می‌کرد تا تیم ضربه نخورد.

مربی پیشین پرسپولیس با تأکید روی اینکه «این فضا می‌تواند صد درصد به تیم ضربه بزند.»، اضافه کرد: باشگاه باید زودتر مشکلات کالدرون را حل کند تا او برگردد. پرسپولیس با او نتایج خوبی گرفته و قهرمان نیم‌فصل شده است. انصاری‌فرد یک فرد فوتبالی است و به خوبی می‌داند که این شرایط چقدر می‌تواند حرکت تیمش را متوقف کند. البته انتظار این بود که باشگاه پیش از اینکه کالدرون برود, مشکل را حل کند و کار به اما و اگر نرسد، اما الان که کالدرون رفته تنها کاری که باشگاه باید انجام دهد این است که سریع‌تر این مشکل را برطرف کند. کار پرسپولیس در نیم‌فصل دوم با حضور در لیگ برتر, جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا خیلی سخت‌تر می‌شود.

منافی با اشاره به جدایی آندره‌آ استراماچونی از استقلال و اینکه هواداران پرسپولیس نگران تکرار این اتفاق برای تیم‌شان هستند, تصریح کرد: خودِ کالدرون پیش از اینکه ایران را ترک کند به جدایی استراماچونی اشاره کرده و گفته بود من هم می‌توانستم پرسپولیس را ترک کنم. کالدرون اما ماند، کار کرد و تیمش را قهرمان نیم‌فصل کرد. هرچند او یک ماه قبل در مورد مشکلاتی که داشت صحبت کرده بود، ولی هنوز باشگاه نتوانسته این مشکلات را برطرف کند. مربی استقلال خیلی راحت رفت و دیگر برنگشت، اما کالدرون به باشگاه مهلت داده و گفته بود که باید این مشکلات برطرف شود. اولتیماتوم کالدرون باید جدی گرفته شود, چون نه جدایی او و نه وجود این فضا به سود پرسپولیس نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)