پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مدیران این باشگاه باید در جذب بازیکن خارجی دقت کنند تا فردی به تیم اضافه شود که بهترین عملکرد را داشته باشد.

جواد منافی درباره اردوی پرسپولیس در کشور ترکیه اظهار کرد: همه ساله تیم‌ها پیش از آغاز فصل فوتبالی اردوی آماده سازی را برگزار می‌کنند. باید ببینیم هدف آقای کالدرون از برگزاری اردو در ترکیه چه بوده است. آیا توانسته برنامه‌های خود را اجرا کند و به اهدافی که داشته برسد یا خیر؟ مطمئنا شرایط آب و هوایی در کشور ترکیه مساعد است و بازیکنان می‌توانند با امکانات بهتری در آنجا تمرین کنند.

وی درباره لغو دو بازی دوستانه پرسپولیس هم گفت: هر یک از این بازی‌ها به دلایل مختلفی لغو شده است. قبل از اینکه تیم به اردو برود بازی‌های دوستانه مشخص می‌شود اما حالا که بازی دوستانه لغو شده باید ببینیم کالدرون توانسته برنامه دیگری را جایگزین کند و تیم به آنچه می‌خواسته رسیده است یا خیر. ما دورادور پیگیر اخبار هستیم و دقیقا نمی‌دانیم در اردوها چه اتفاقی رخ داده است. فقط سرمربی تیم می‌تواند نظر بدهد که اردو به سود تیمش بوده است یا خیر. پرسپولیس فصل قبل نتایج خوبی گرفته و قهرمان شده است. الان همه انتظار دارند این روند ادامه داشته باشد. بنابراین تیم به دنبال آن است که با آمادگی کامل فصل را شروع کند. برای اینکه بتوانیم ارزیابی دقیقی از تمرینات پیش فصل داشته باشیم باید چند هفته‌ای از لیک بگذرد تا ببینیم آن تمرینات چقدر روی عملکرد تیم تاثیرگذار بوده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی دو بازیکن این تیم یعنی سروش رفیعی و شایان مصلح هم گفت: درباره جدایی بازیکنان همیشه سرمربی تیم نظر می‌دهد. بنابراین من فکر می‌کنم جدایی سروش رفیعی به مسائل فنی مربوط می‌شود. او اواخر فصل قبل آن بازیکن همیشگی نبود. چرا که ما انتظار داشتیم عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد. اکنون هم که با نظر کالدرون کنار گذاشته شده باید به نظر سرمربی تیم احترام بگذاریم. چرا که او پاسخگوی نتایج تیم است.

وی در پایان درباره جذب احتمالی یک بازیکن خارجی به عنوان مهاجم هم گفت:‌ سال قبل زمانی که بودیمیر به پرسپولیس اضافه شد من گفتم این بازیکن توانایی فنی خوبی ندارد و نمی‌تواند به پرسپولیس کمک کند. همین اتفاق هم افتاد و او عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت. اکنون هم که قرار است بازیکن خارجی جذب شود، مدیران باشگاه باید دقت کنند که مهاجمی جذب کنند که یک سر و گردن از بازیکنان پرسپولیس بالاتر باشد و در کنار علیپور بتواند به پرسپولیس کمک کند. این‌گونه نباشد که بیاید و عملکرد فنی خوبی نداشته باشد و دوباره کنار برود و فقط یک هزینه روی دوش پرسپولیس بگذارد. در این زمینه قطعا سرمربی تیم شناخت خوبی از بازیکنان خارجی داشته باشد و او هم باید طوری تصمیم بگیرد که بهترین بازیکن به پرسپولیس اضافه شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)