پرسپولیس نیوز: بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است که پرسپولیس با حضور کالدرون و حفظ بازیکنان قدیمی می‌تواند هنوز هم مدعی اصلی قهرمانی باشد.

جواد منافی درباره انتخاب گابریل کالدرون به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: کالدرون در آسیا کار کرده و قطعاً شناخت خوبی از پرسپولیس دارد. او قبل از اینکه به ایران بیاید می‌دانسته که پرسپولیس یک باشگاه پرطرفدار و جزو پرطرفدارترین تیم‌های آسیا به حساب می‌آید. کالدرون در قطر و عربستان کار کرده و شناخت خوبی از فوتبال منطقه دارد و فکر می‌کنم در مدتی که در ایران حضور داشته, شناخت بیشتری پیدا کرده و ارتباط خوبی با هواداران و بازیکنان گرفته است.

وی ادامه داد: زود است که بخواهیم درباره عملکرد کالدرون صحبت کنیم اما باید همان طور که به برانکو زمان داده شد به این مربی هم زمان داده شود تا او نیز بتواند ایده‌هایش را در تیم پیاده کند. کالدرون تیمی را تحویل گرفته که با برانکو سه بار پیاپی قهرمان شده و همین موضوع کار را بسیار سخت می‌کند. همانطور که هواداران در گذشته از تیم و کادر فنی حمایت کرده‌اند, الان هم همه کسانی که عاشق پرسپولیس هستند باید با مربی تازه وارد همکاری کنند و به او نیز زمان کافی بدهند تا باز هم شاهد روزهای خوب پرسپولیس باشیم.

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه «برگ برنده بزرگ کالدرون در پرسپولیس حفظ بازیکنان قدیمی و هماهنگی موجود بین آنهاست» خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس چند سال در کنار هم کار کردند و یک تیم رویایی را ساختند و الان نیز می‌توانند با هماهنگی‌ که دارند کار را به خوبی پیش ببرند. این موضوع می‌تواند برگ برنده کالدرون باشد. در این صورت کادرفنی می‌تواند برنامه‌های تاکتیکی خود را به خوبی اجرا کند. فکر می‌کنم پرسپولیس با این نفرات می‌تواند هنوز هم مدعی اصلی قهرمانی باشد.

منافی درباره حمایت هواداران از سرمربی جدید خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس خودشان کارشناسان بسیار خوبی هستند و می‌دانند که باید از مربی تازه وارد حمایت شود تا بتواند برنامه‌های تاکتیکی‌اش را پیاده کند. این تیم ۴ سال در اختیار برانکو بوده اما مسلماً تفکرات تاکتیکی کالدرون متفاوت خواهد بود و برای همین باید همه صبور باشند تا تیم دوباره روز‌های خوبش را طی کند. کریم باقری امسال هم در کنار پرسپولیس خواهد بود که حضورش می‌تواند یک نعمت بزرگ باشد, علاوه بر اینکه بازیکنان برای کریم احترام زیادی قائل هستند و این می‌تواند برای پرسپولیس مفید باشد.

بازیکن پیشین پرسپولیس راجع به اینکه قرار است برخی از بازیکنان در لیست خروجی باشگاه قرار بگیرند گفت: هر مربی نظرات و سلیقه خودش را دارد. باید به سلیقه سرمربی تیم احترام گذاشت تا کسی را که دوست ندارد از تیم کنار بگذارد, البته در این بین احترام و عزت بازیکنان باید حفظ شود. من شنیدم بازیکنی به باشگاه رفته و چند ساعت پشت در او را نگه داشتند که این مسائل خوب نیست و زشت است. اگر بازیکنانی را نمی‌خواهید بهتر است با احترام با آنها برخورد کنید و عزت‌شان را زیر سؤال نبرید, چرا که این بازیکنان برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند و در به ثمر رسیدن افتخارات گذشته سهیم هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)