پرسپولیس نیوز : وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی درخواست کرد با برگزاری جلسه‌ای مسائل مربوط به فرهنگ در ورزش مورد بررسی قرار بگیرد.

۱۵ اردیبهشت‌ماه محمد حسن نژاد نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی‌ از ارائه طرح استیضاح مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

مسائل پیش آمده در خصوص تراکتورسازی، درگیری‌های تماشاگران در بازی پرسپولیس و سپاهان، شرط‌بندی و … باعث شد تا این امضاها جمع‌آوری شود. تاکنون ۲۱ امضا جمع شده که البته با توجه به حضور وزیر ورزش و معاون پارلمانی در مجلس شورای اسلامی، با توضیحاتی که ارائه شد خیلی از نمایندگان امضای خود را پس گرفتند.

وزارت ورزش همچنین نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشته تا با برگزاری جلسه‌ای در خصوص مسائل فرهنگی مجلس با حضور برخی از وزرا و مسئولان صحبت شود.

سیدهادی حسینی معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های مجلس با اعلام این خبر گفت: نامه‌ای تنظیم شده و به رئیس مجلس فرستاده شده است با توجه به اینکه لیگ جدید شروع می‌شود و دغدغه فرهنگی بیشتر از مسائل ورزشی مطرح است قرار شد جلسه‌ای را با نواب رئیس و وزرای مرتبط از جمله فرهنگ، ورزش، کشور، اطلاعات و همین‌طور نیروی انتظامی و صدا و سیما داشته باشیم. امیدوارم تصمیمات خوبی در این خصوص گرفته شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)