پرسپولیس نیوز: نایب رئیس فیفا اعلام کرد احتمال دارد برگزاری بازی های بین المللی فوتبال به سال ۲۰۲۱ به تعویق بیفتد.

به نقل از آسوشیتد پرس، ویکتور مونتاگلیانی، نایب رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) و رئیس کونکاکاف اعلام کرد که احتمال دارد بازی های بین المللی فوتبال به خاطر ویروس کرونا به سال ۲۰۲۱ به تعویق بیفتد.

فیفا پیش از این به خاطر شیوع ویروس کرونا مجبور شد بازی های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و بازی های دوستانه بین المللی را در ماه های فروردین و خرداد لغو کند.

نایب رئیس فیفا معتقد است این بازی های به تعویق افتاده درماه های سپتامبر، اکتبر و نوامبر(شهریور، مهر و آبان) هم احتمال دارد،برگزار نشود.

رئیس کونکاکاف درباره این موضوع، گفت: به نظرم برگزاری بازی های بین المللی در سال ۲۰۲۰ مقدور نیست. این تنها به خاطر قربانیان ویروس کرونا نیست بلکه تیم های برای برگزاری بازی ها باید پروازهای بین المللی انجام دهند که با این شرایط مقدور نیست.

وی افزود: ازسرگیری مسابقات لیگ های داخلی در اولویت فیفا قرار دارد. نمی دانیم تا ماه آینده چه اتفاقی می افتد. در صورت ازسرگیری مسابقات هواداران نمی توانند در ورزشگاه ها حضور پیدا کنند.

بازی های تیم ملی کشورمان در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به تعویق افتاده و بنا به گزارش های رسیده از فیفا این بازی ها قرار است در ماه های شهریور و مهر برگزار شوند اما نایب رئیس فیفا معتقد است امکان برگزاری بازی ها نیست و این بازی ها به سال ۲۰۲۱ به تعویق خواهند افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)