پرسپولیس نیوز: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، این باشگاه از فیفا طلب دارد نه کنفدراسیون فوتبال آسیا.

مهدی محمد‌نبی در مورد نشست امروز (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود و چند مبحث در آن مطرح شد که اولین آن مطالبات آقای برانکو بود. قرار شد آقای عرب در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که «باشگاه پرسپولیس با توجه به دریافت همه‌ی پاداش خود از AFC و خرج کردن آن در حال حاضر مطالبات برانکو را از کجا می‌خواهد تأمین کند؟»، یادآور شد: همان‌طور که گفتم مدیرعامل باشگاه در این زمینه اقدامات لازم را انجام خواهد داد. ضمن اینکه مطالبات سرمربی محترم تیم هم  از محل درآمد حاصل از حامیان مالی باشگاه و بخش تجاری باشگاه است که تأمین و پرداخت خواهد شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در مورد رسیدگی به وضعیت حامیان مالی باشگاه و قرارداد‌های تجاری باشگاه در این جلسه بحث و بررسی شد که ادامه بحث در این مورد موکول شده به روز سه‌شنبه این هفته که نشست دیگری را برگزار خواهیم کرد.

مهدی محمدنبی در ادامه راجع به اینکه آیا واقعاً باشگاه پرسپولیس طلبی از AFC دارد یا خیر، گفت: باشگاه از فیفا طلب دارد. در واقع پاداش حضور ملی‌پوشان باشگاه پرسپولیس در جام جهانی ۲۰۱۸ هنوز به باشگاه ما پرداخت نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)