پرسپولیس نیوز: نشست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با گابریل کالدرون و همچنین سیدجلال حسینی و حسین ماهینی در باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

 سید جلال حسینی و حسین ماهینی کاپیتان‌های تیم پرسپولیس امروز به دعوت مدیر عامل در باشگاه پرسپولیس حضور یافتند.

در این نشست درباره مسایل مختلف تیم گفت و گو شد و انصاری فرد از زحمات بازیکنان و آرامشی که در تیم وجود دارد تشکر کرد و گفت: بازیکنان تیم بدون توجه به هر چیزی فقط روی تمرین و بازی‌ها تمرکز کرده‌اند و این تلاش آنها جای تقدیر دارد و ما هم که تازه مسوولیت باشگاه را پذیرفته‌ایم سخت در تلاش هستیم تا با نهایی شدن قرارداد اسپانسری که جزییات و نحوه همکاری آن مشخص نبوده و برخی برنامه‌های اقتصادی دیگر باشگاه را به شرایط مالی بهتر برسانیم و بنده حسب وظیفه برای آگاهی اعضای تیم ضمن تقدیر و تشکر از انگیزه‌های بالای اعضای تیم این شرایط را به نمایندگی از تیم با کاپیتان‌های پرسپولیس در میان گذاشتیم و خوشحالیم که دغدغه اصلی بازیکنان سربلندی تیم در بازی‌های پیش رو است و برای رسیدن به این هدف بدور از هر حاشیه‌ای سخت در حال تلاش هستند و تیم در آرامش به کار خود ادامه می‌دهد.

ساعتی بعد از دیدار صمیمانه کاپیتان‌ها و مدیرعامل پرسپولیس، گابریل کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس با حضور در باشگاه جلسه‌ای با محمدحسن انصاری فرد داشت.

در این جلسه درباره مسائل مربوط به زمین تمرین، برنامه‌های آماده‌سازی و وضعیت کنونی تیم گفت‌وگو شد. کالدرون برگزاری چنین نشست‌هایی را ضروری دانست و خروجی‌های این جلسات را مفید ارزیابی کرد.

انصاری فرد در این نشست ضمن تقدیر از سخت‌کوشی‌ها و زحمات کادرفنی و بازیکنان تاکید کرد؛ پرسپولیس در بازی‌های پیش رو با حمایت همه جانبه هواداران خود به میدان خواهد رفت و ان‌شاءالله موفقیت‌های لازم هم با تلاش و حمایت همه جانبه بدست خواهد آمد.

در این جلسه کالدرون درباره لزوم تغییر زمین تمرین با مدیرعامل صحبت کرد و مراتب نارضایتی خود از زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی را اعلام داشت.

در دقایقی از این جلسه، محسن خلیلی مدیر تیم و خواگین و اینیگو دستیاران کالدرون هم حضور داشتند و درباره آخرین شرایط تیم نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)