پرسپولیس نیوز: نشست هماهنگی دربی شماره ۹۱ امروز شنبه با حضور نمایندگان دو باشگاه و عوامل برگزاری مسابقه انجام شد.

در این جلسه برنامه‌های فردا یکشنبه اعلام و هماهنگی‌های مربوط به آن صورت گرفت. از موارد مورد تاکید حاضران، همچنان عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه در صورت عدم تهیه بلیت است.
نشست هماهنگی مدیران برای دربی ۹۱؛ امروز به ریاست امیر داودزاده ناظر مسابقه در سازمان لیگ برگزار شد. از پرسپولیس هم محسن خلیلی مدیر تیم و علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای حضور پیدا کردند. حسین عسگری نیز به عنوان ناظر داوری در جلسه حضور داشت. نمایندگان نهادهای دست‌اندرکار این مسابقه نیز از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

سازمان لیگ در جریان این نشست، برنامه‌های فرهنگی خود را برای این بازی تشریح کرد.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ایستگاه‌های نشاط و سلامتی و ایستگاه پاسخ به سوالات شرعی از جمله برنامه‌هایی هستند که برای دربی تدارک دیده شده‌اند. همچنین چتر بازان و پاراگلایدر سواران هم برنامه‌هایی را در محوطه مجموعه ورزشی آزادی بر پا خواهند کرد.

در بازی فردا یکشنبه قرار است، هواداران پرسپولیس و استقلال تهران که روبروی جایگاه می‌نشینند دو پرچم بزرگ یا حسین (ع) و یا اباالفضل (ع) را برافراشته کنند.

پرسپولیس و استقلال تهران یک دست سرخپوش و آبی و پوش هستند و دروازه‌بان‌های دو تیم به ترتیب مشکی و بنفش می‌پوشند.

عوامل حاضر در این جلسه تاکید داشتند با ایجاد هماهنگی کامل، بازی با آرامش کامل برگزار شود.

حسین عسگری به مسوولان دو تیم اعلام کرد؛ کنترل لازم را داشته باشند تا بازیکنان با وسایل اضافه وارد زمین نشوند.

از مسائل مورد تاکید در این جلسه، عدم حرکت هواداران دو تیم به سمت ورزشگاه در صورت عدم خریداری بلیت مسابقه بود و تصریح شد که عوامل انتظامی قطعا از ورود افراد بدون بلیت به ورزشگاه جلوگیری خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)