پرسپولیس نیوز: هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور در تیم ملی یک انگیزه مضاعف است و این مسئله قطعا باعث می‌شود تلاشم را بیشتر کنم و امیدوارم در نهایت این اتفاق بیفتد و بتوانم جزو نفرات مدنظر کادرفنی باشم.

احمد نورالهی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از تمرین تیم ملی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: از دعوت به تیم ملی خوشحالم و آرزوی هر بازیکنی است که بتواند پیراهن تیم ملی را بر تن کند. از کادر فنی به خاطر اینکه من را زیر نظر داشتند و به تیم ملی دعوت کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم با تلاشی که انجام می‌دهم بتوانم توانایی‌هایم را نشان داده و موفق ظاهر شوم.

نورالهی در مورد دیدار دوستانه مقابل بولیوی، افزود: بازی‌های دوستانه خیلی به تیم کمک می‌کند. با بازی دوستانه هر تیمی سرحال‌تر و آماده‌تر می‌شود. امیدوارم بتوانیم بازی دوستانه خوبی در این اردو داشته باشیم.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس تصریح کرد: تمام تلاشم را انجام می‌دهم و انگیزه بسیار زیادی دارم. همه انگیزه دارند و بابت موفقیت خود تلاش می‌کنند. حضور در تیم ملی یک انگیزه مضاعف بوده و این مسئله قطعا باعث می‌شود تلاشم را بیشتر کنم و امیدوارم در نهایت این اتفاق بیفتد و بتوانم جزو نفرات مدنظر کادرفنی باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)