پرسپولیس نیوز : مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الدحیل شکست‌ناپذیر نیست و پرسپولیس با حمایت هوادارانش این تیم قطری را حذف خواهد کرد.

رضا نوروزی درباره توافق با پرسپولیس درباره طلبی که از این باشگاه داشت، گفت: من بعد از صحبت‌هایی که با آقای گرشاسبی داشتم در نهایت با ایشان به توافق رسیدیم و البته ناگفته نماند که بخشی از طلبم را هم بخشیدم. به‌هرحال من پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم و نمی‌خواستم این تیم ضرر کند و در بازی‌های بین‌المللی دچار مشکل شود. قرار شد طلبم که در مورد مبلغ آن به توافق رسیدیم نیز به من پرداخت شود.

وی با اشاره به شرایط پرسپولیس و عملکرد این تیم در لیگ برتر امسال خاطر نشان کرد: پرسپولیس تا الان بد نتیجه نگرفته است و باید این را هم در نظر گرفت که عدم استفاده از بازیکنان جدید کار پرسپولیس را سخت کرده است. با این حال امیدوارم که پرسپولیس تا پایان نیم‌فصل اول در بین بالانشین‌ها باشد تا در نیم‌فصل دوم خودش را برای کسی سومین قهرمانی پیاپی آماده کند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با بازی برگشت این تیم برابر الدحیل تصریح کرد: بازی رفت طوری تمام نشد که پرسپولیس شانسی برای صعود نداشته باشد. به نظرم پرسپولیس در تهران شانس زیادی برای صعود دارد و با حمایت هواداران الدحیل را حذف خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)