محمد نوری، کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم تأکید کرد که کمترین حق این تیم در بازی با صنعت نفت آبادان تساوی بوده است.

محمد نوری با اشاره به شکست تیمش در بازی برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی در مجموع در اختیار ما بود و متأسفانه روی ضدحمله گل خوردیم. ما هر چه زدیم به تیر دروازه، دیوار دفاعی و درهای بسته خورد و متأسفانه به گل نرسیدیم. کمترین حق پارس جنوبی در این بازی مساوی بود، اما با این وجود به صنعت نفت بابت پیروزی‌اش تبریک می‌گویم. البته فکر می‌کنم یک پنالتی هم در این بازی به سود تیم ما گرفته نشد.

وی در مورد حضور تیمش در مکان هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: ما با بودجه و شرایطی که امسال داشتیم، تا الان نتایج خوبی گرفتیم و قرار گرفتن در رده هشتم جدول بد نیست. البته تلاش می‌کنیم تا در ادامه بازی‌ها نتایج بهتری بگیریم و جایگاه خوبی را در پایان لیگ به دست بیاوریم.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به رقابت مدعیان قهرمانی و اینکه در نهایت کدام تیم به قهرمانی خواهد رسید، تصریح کرد: پرسپولیس قطعاً قهرمان لیگ خواهد شد. آنها پتانسیل فنی بالایی دارند و در نهایت قهرمان خواهند شد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های اخیر برانکو که گفته است داشتن قرارداد، تضمینی برای ادامه همکاری نیست، خاطرنشان کرد: برانکو در این سه سال به پرسپولیس شخصیت داد و همه‌ی پرسپولیسی‌ها دوست دارند که این مربی همچنان در این تیم بماند. برانکو یک مربی حرفه‌ای است و در نهایت خودش تصمیم‌گیرنده است، ولی امیدوارم که همکاری این مربی با پرسپولیس ادامه داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)