جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد، هیچ داوری در اصفهان به ضرر تیم سپاهان قضاوت نمی‌کند.

جواد نکونام در نشست خبری پس از شکست ۲ بر یک خارج از خانه تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: عذرخواهی می‌کنم که دیروز نتوانستم در کنفرانس خبری شرکت کنم. حرف از سیستم کی‌روش شد، اما بحث کی‌روش استنلی بود! اگر هم با کارلوس کی‌روش مقایسه شده باشم که باعث افتخارم است. شرایط پس از رفتن او مشخص است. اگر با کی‌روش مقایسه شوم، بهتر از این است که با نفرات دیگری مقایسه شوم. مربی حریف حق ندارد درباره سیستم تیم مقابل صحبت کند. اینکه توپ روی هواست، مگر مشکلی است؟ هر تیمی به‌هرحال سیستم خودش را دارد. مربی که فکر می‌کند مربی تیم ملی شده، این یک اشتباه است!

«من دوست داشتم محرم نویدکیا را ببینم. او آدم بزرگ و باهوشی است و قطعاً حواسش به همه چیز هست.»، وی با بیان این مطلب افزود: درباره بازی باید بگویم که ما تمرکز خود را در همان ابتدای بازی از دست دادیم، آنهم به خاطر خطای دقیقه سه که خطا نبود و داور سوت زد. پس از آن هم توپ به کرنر رفت و روی اشتباه بازیکنان در یارگیری گل خوردیم. ما دو بازیکن خود را در اختیار تیم امید گذاشتیم که در نیم‌فصل اول جزو بهترین‌های تیم فولاد بودند، اما در بازگشت به تیم به لحاظ روحی و بدنی ضعیف شده‌اند. ضمن اینکه امروز قاسمی‌نژاد، والی، آبشک را در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از عملکرد داور ادامه داد: داور می‌دانست باید چه کار کند. او با کارت‌های پیاپی و ساکت کردن من بازی را درست می‌کرد، یعنی منظورم این است که تیم حریف را عصبانی می‌کرد! او با سوت‌ها و کارت‌هایی که داد، تمرکز تیم ما را از بین برد. من تا الان ندیده‌ام که داوری در اصفهان به ضرر سپاهان قضاوت کند.

نکونام عنوان کرد: من با مربی حریف هیچ حرفی نزدم، اما داور گفت که نباید با مربی حریف صحبت کنم. این در حالی بود که هر دو از سمت خودشان به داوری اعتراض داشتند. من پس از دیدار فصل گذشته که همین داور برای نساجی قضاوت کرد، به او گفتم که اشتباه کرده است، اما یک زخم بزرگ مانده بود و امروز هم به این شکل قضاوت شد. مربی تیم ما کوچک‌ترین حرفی به داور و کمک داور نزد. در واقع اگر او حرفی زده باشد، از فوتبال می‌روم. کمک داور به رجبی گفت که به داور می‌گوید اخراجش کند، رجبی هم گفت که بگوید. ما با این مسائل آشنا هستیم و باید با این اتفاقات کنار بیاییم. تمام تصمیمات که اشتباه نبود، بلکه منظورم برخی از صحنه‌ها بود. واقعاً چه اتفاقی افتاد که داور دو کارت زرد پیاپی در یک صحنه به بازیکنان ما نشان داد؟!

وی گفت: این نخستین بازی تیم ما پس از تعطیلات نیم‌فصل بود و به همین دلیل کارمان سخت بود، به ویژه اینکه چهار بازیکن جدید به فولاد اضافه شده بودند و قرار گرفتن آنها در بحث تاکتیکی دشوار بود. به‌هرحال با این نفراتی که جذب کرده‌ایم، بازی به بازی بهتر می‌شویم.

سرمربی فولاد در پایان در پاسخ به این سؤال که اگر امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شود، با توجه به استعدادهای موجود در فوتبال ایران آیا باز هم به بازی هوایی روی می‌آورد یا خیر، گفت: فوتبال ما به نظرم ۵۰ سال به عقب برگشته است! امیدوارم برای کی‌روش پاسپورت بگیرند تا به تیم ملی هم کمک کند! حرف‌هایی علیه من زده شد که اگر نخواهم به آنها پاسخ بدهم، این از بی‌عرضگی‌ام است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)