پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان اسبق تیم سرخ‌پوشان تهرانی گفت:‌ پرسپولیس متخصص کسب جام‌های داخلی شده و برانکو شخصیت و منش خودش را به تیم انتقال داده است.

نیما نکیسا در مورد بازی شب گذشته  دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان گفت:  به تیم داماش تبریک می‌گویم. به خاطر اینکه مقابل تیم بزرگی به نام پرسپولیس که در چند سال اخیر چندین مقام قهرمانی به دست آورده، بازی خوبی را به نمایش گذاشت. داماش  تیمی دسته دومی است و باید تبریک بگویم به دوست و هم‌بازی سابقم سیامک فراهانی که  تیمی خوب،‌ یکدست و منسجم دارد. داماش یکی از بهترین و منطقی‌ترین بازی‌های فوتبال  را به نمایش گذاشت. بازیکنان این تیم تا لحظات پایانی بازی از تاکتیک تیمی خارج نشدند و موقعیت‌هایی هم خلق کردند که تبدیل به گل نشد و پرسپولیس هم روی یک ضربه آزاد به گل رسید. ضمن اینکه جا دارد به مسئولین ورزش شهر رشت و استان گیلان و همچنین مردم خوب رشت تبریک بگویم.

نکیسا در ادامه گفت: بسیار متأسفم که من هم مانند شما شاهد یکسری اتفاقات بد و زشت در ورزشگاه شهدای فولاد بودم. کاش تمهیدات بیشتری اندیشیده می‌شد، اگرچه همکاران ما در سازمان لیگ تلاش کردند که  این بازی به خوبی برگزار شود، اما هیأت فوتبال استان خوزستان، مسئولان انتظامی این استان و تمام ارگانها باید دست به دست هم می‌دادند. نباید سعید فتاحی را مقصر جلوه بدهیم. او همکار من است و من می‌بینم که چگونه صبح تا شب زحمت می‌کشد اما این کار از قالب فرد خارج می‌شود و یک تیم باید قبول مسئولیت کند. به هر حال دستوری بود که با نظارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی صادر شد و ای کاش بازی در ساعت مقرر خودش برگزار می‌شدتا حواشی کمتری را می‌دیدیم.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در مورد اتفاقاتی که درون ورزشگاه افتاد گفت: متأسفم برای تماشاگرنماهایی که جو ورزشگاه‌ها را طوری جلو می‌برند که ما نتوانیم ادعای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را عملی کنیم، بعضی از انسان‌هایی که بویی از فرهنگ نبرده‌اند، با اینکه می‌دانند پول این صندلی‌ها از جیب خودشان و از بیت‌المال پرداخت شده، باز هم صندلی‌ها را می‌شکنند و بطری‌ها را به سمت داور و بازیکنان داخل زمین پرتاب می‌کنند. با توجه به برد جهانی که ما داریم، تمام این اتفاقات و حاشیه ها مخابره می‌شود و این مسئله برای کشور ما قشنگ و جالب نیست.

وی در خصوص شرایط برگزاری این مسابقه اظهار داشت: با احترام زیادی که برای شهر و مردم اهواز قائلم به نظرم می‌توانستیم این بازی را در شهری خنک‌تر برگزار کنیم تا شرایط برای تماشاگران آنطور نباشد، ورزشگاه از ساعت ۴ بعدازظهر تقریباً پر بود، فشاری که گرما وارد می‌کرد باعث شد آنها کسل شوند. با وجود اینکه ساعت ها منتظر برگزاری بازی بودند، بازی با تأخیر شروع شد و آن اتفاقات افتاد که معتقدم لازم است یک تیم روانشناسی تمام این مسائل را آسیب‌شناسی کند. به شخصه می‌دانم که خیلی‌ها تلاش کردند تا این بازی به نحو احسن برگزار شود. به آن ادم‌هایی که خالصانه تلاش کردند خسته نباشید می‌گویم و دفاع می‌کنم از سعید فتاحی که می‌دانم خیلی زحمت کشید و حاصل زحماتش این نبود.

نکیسا در مورد دبل پرسپولیس در قهرمانی گفت: به اعتقاد من پرسپولیس به شخصیت قهرمانی رسیده است. این تیم متخصص کسب جام‌های داخلی شده و برانکو شخصیت و منش خودش را به تیم انتقال داده است.ضمن اینکه سال گذشته هم در سطح آسیایی با وجود اینکه بضاعت کمی داشت و دست برانکو خالی بود، نشان داد به یک تیم باشخصیت تبدیل شده است. تیمی که شخصیت قهرمانی داشته باشد در بدترین شرایط هم برنده از زمین بیرون می‌آید. مدیریت باشگاه چه در گذشته و چه در زمان حال که ایرج عرب حضور دارد، با وجود برانکو و هواداران، تیم را به شخصیت قهرمانی رساندند و من از این بابت به همه آنها تبریک می‌گویم.

مدیر فوتبال پایه فدراسیون فوتبال افزود: ضمن اینکه امیدوارم تیم داماش را به زودی در لیگ برتر ببینیم. ما در فصل جدید، جای خالی یک نماینده از استان گیلان را در لیگ برتر احساس می‌کنیم. امیدوارم تیم‌هایی مانند ملوان، سپیدرود و داماش به شرایطی برسند که مدیران دلسوز و اصلح امور آن‌ها را به دست بگیرند و به لیگ برتر بیاوردند تا مردم آن خطه از کشورمان نیز در لیگ برتر شاهد بازی‌های فوتبال باشند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شایعه جدایی برانکو از این تیم گفت: بسیار متأسفم که این اخبار و شایعات را می‌شنوم. برانکو یک مربی بومی و ایرانی شده است. مردم او را دوست دارند و او به خاطر رفتارش با مردم، نوع مصاحبه‌هایش و احترامی که به مردم می‌گذارد، چهره‌ای مردمی پیدا کرده است. مطمئناً ایرج عرب تلاش می‌کند این مربی خوب و مردمی را حفظ کند و ان‌شاالله هر چه خیر است همان شود.

وی در خصوص تعلیق سعید فتاحی به خاطر اتفاقات شب قبل گفت:‌ اینها در صدر مدیریت کلان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش است و آنها هر چه صلاح بدانند انجام می‌دهند. من قدرت تصمیم‌گیری و اظهارنظر در این زمینه را ندارم  اما از تمام تلاش‌هایی که دوستانم به خصوص سعید فتاحی در این چند روز برای برگزاری یک مسابقه خیلی خوب انجام دادند، دفاع می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)