پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال باشگاه پرسپولیس می گوید حضور هواداران می تواند در بازی پرسپولیس با الدحیل بسیار تاثیرگذار باشد.

نیما نکیسا، پیشکسوت فوتبال باشگاه پرسپولیس، در مورد بازی این تیم الدحیل در قطر در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: ما در ایران یک فاکتوری داریم که بسیار مهم و تاثیرگذار است به نام هوادار. به‌ هر حال چه استقلال و چه پرسپولیس و تیم‌های دیگر طرفداران زیادی دارند از این فاکتور مهم سود می برند. فشاری که هوادار می‌تواند به تیم الدحیل وارد کند، فکر می‌کنم رمز موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس باشد. الدحیلی‌ها مقابل هواداران چند ۱۰هزاری تا به حال بازی نکرده اند و چنین فشاری را تا به حال تجربه نکرده اند. معمولا ورزشگاه‌های آنها خالی از تماشاگر است. در ایران هواداران استقلال و پرسپولیس نقش بسیار مهمی را در بازی‌های تیمشان ایفا می‌کنند. چاشنی هوادار و یک ارنج مناسب در ترکیب و با تدبیر و اندیشه بازی کردن می‌تواند پرسپولیس را از این مرحله بالا ببرد. به شرط این که این تیم مثل استقلال بی گدار به آب نزد. استقلال زمانی که گل اول را به تیم السد قطر زد شیرازه این تیم از هم پاشید. استقلال فکر کرد السد یک تیم دست و پا بسته است و می‌تواند گل‌های بیشتری را به این تیم بزند دیدیم که چطور غافلگیر شد. ولی پرسپولیس باید از این اتفاق درس بگیرد و یک بازی هوشمندانه و هجومی داشته باشد و امیدواریم که این تیم بتواند با موافقیت از این مرحله عبور کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش، ادامه‌ داد: من به عنوان کسی که چندین سال در پرسپولیس بازی کرده‌ام از هواداران عزیزمان تقاضا می‌کنم پرسپولیس را تنها نگذارند در این بازی مهم به نظر من اگر این بازی را پرسپولیس با موفقیت پشت سر بگذارد یک پای فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

نکیسا در ادامه‌ صحبت‌های خود، اظهار کرد: الدحیل تیم بسیار خوبی است. این تیم تلفیق دو تیم قطری است و این تلفیق باعث شده است که یک تیم منسجم و خوبی از آب در بیاید. تیم قابل احترامی است و خوب فوتبال بازی می‌کند، مربی خیلی خوبی دارد، بازیکنان بسیار خوب و تاثیرگذاری در اختیار دارد. من فکر می‌کنم این تیم قابل شکست دادن است.

پیشکسوت فوتبال باشگاه پرسپولیس در پایان صحبت‌های خود در مورد شرایط این تیم برای این بازی، گفت‌: از وقتی که پنجره نقل‌ و انتقالات پرسپولیس بسته شد، حاشیه‌های این تیم آغاز و مشکلاتش شروع شد. برانکو مربی بسیار با تدبیر و بسیار با اندیشمندی است. طاهری مدیر بسیار خوبی بود. گرشاسبی هم که در حال‌ حاضر مدیر تیم فوتبال پرسپولیس است که بسیار مدیر خوبی است. آنها توانستند در این طوفان‌هایی که در طی این چند سال وزید، پرسپولیس را تا حدود زیادی از این حوادث مصون نگه دارند و سختی‌ها و ناملایمات باشگاه را به خوبی مدیریت کند. منتهی باز هم پرسپولیس آسیب خورد و نتوانست بازیکن مناسبی را جذب و شرایط مناسبی را برای خود مهیا کند. ولی بازیکنان ایرانی یک چاشنی دارند به نام خواستن غیرت. آنها وقتی یک چیزی را می‌خواهند با چاشنی غیرت ترکیب می‌شود و می‌شود بازی ایران و استرالیا، ایران ــ پرتغال، ایران ــ اسپانیا، ایران ــ آمریکا، اینها بازی‌های بسیار خوبی بود که در طی دو دهه گذشته ما از تیم‌های ملی و باشگاهی‌مان دیدیم. اگر آن اتفاق رخ دهد و بازیکنان ما هوشمندان و اندیشمند فوتبال بازی کنند، می‌توانند این نواقص را بر طرف کنند و پیروزی را برای خودشان به ارمغان بیاورند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)