پرسپولیس نیوز : سرپرست ورزشگاه آزادی درباره آمادگی این ورزشگاه برای میزبانی از بازی‌های استقلال و پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.


فرهاد نیکو‌خصال درباره آغاز مسابقات لیگ برتر و میزان آمادگی ورزشگاه آزادی برای میزبانی از بازی‌های استقلال و پرسپولیس مقابل حریفان‌شان اظهار داشت: در بخش آماده‌سازی تقریباً کار‌ها تمام شده است. چمن ورزشگاه در شرایط خوبی است, همچنین پیست و ال ای دی‌ یکسری مشکلات داشتند که از طرف نمایندگان سازمان لیگ بازدید و مشکلات‌شان حل شد. رختکن‌ها و ورود‌ی‌ها نیز آماده هستند. مقداری بهسازی در بخش صندلی‌ها داشتیم که عمده کار به اتمام رسیده و تنها بخش کوچکی باقی مانده است که خیلی زود کامل می‌شود.

وی عنوان کرد: البته اگر قرار بود دیدار سوپرجام بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در تاریخ ۲۹ تیرماه برگزار شود, هیچ مشکلی وجود نداشت, چون بیشتر این اصلاحات در قسمت VIP ورزشگاه صورت گرفته بود و مشکلی خاصی به وجود نمی‌آمد. بنابراین این آمادگی برای انجام دیدار روز پنجم مرداد (دیدار استقلال – پیکان در چارچوب هفته نخست هجدهمین دوره لیگ برتر) نیز وجود دارد.

سرپرست ورزشگاه آزادی در رابطه با بلیت‌فروشی بازی‌ها نیز تصریح کرد: براساس شواهد، سازمان لیگ تصمیم گرفته است که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خودشان کار بلیت‌فروشی را انجام دهند. حالا این دو باشگاه باید خودشان با شرکت‌ها و موسساتی وارد مذاکره شوند تا بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بلیت‌فروشی را آماده کنند و کار اجرایی بلیت‌فروشی انجام شود. در حال حاضر مسئولان دو باشگاه نشستی با ما نداشته‌اند و تاکنون درخواستی برای ارائه خدمات به آنها نداشته‌ایم. به نظر می‌رسد خودشان کار‌هایی انجام داده‌اند و ممکن است بلیت‌فروشی به صورت فیزیکی صورت بگیرد. همان‌طور که گفتم هنوز اعلام مشخصی به ما نشده است، اما اگر باشگاه‌ها مایل به همکاری باشند ما با آنها همکاری خواهیم داشت. زیرساخت‌های لازم فراهم است و باید درخواست از طرف‌ باشگاه بیاید.

نیکو‌خصال درخصوص اینکه گفته می‌شد باید تجهیزات شرکت برهان مبین (مجری بلیت‌فروشی در لیگ هفدهم) از ورزشگاه آزادی خارج شود, اشاره کرد: طبق صورتجلسه‌‌ای که تنظیم شده است این وسایل به انبار منتقل شدند. منتظر هستیم مشکلات‌شان را با سازمان لیگ رفع کنند, چون طرف‌ حساب شرکت برهان مبین سازمان لیگ است. فعلاً از این وسایل نگهداری می‌شود و لیست اموال  نیز موجود است. ظاهراً شکایتی شده که بعد از سپری شدن روند قضایی, می‌توانند وسایل‌شان را ببرند.

وی درباره وضعیت دریاچه ورزشگاه آزادی و اینکه سطح آب این دریاچه در سال‌های اخیر پایین آمده بود, گفت: شرایط دریاچه امسال خوب است. در سال‌های گذشته سطح آب چا‌ه‌ها پایین آمده بود و خروجی سفر‌‌ه‌های آب زیرزمینی نیز کم شده بود, از طرفی باید برای آبیاری جنگل‌های جنوبی دریاچه مقداری ثابت از آب دریاچه را خارج می‌کردیم. فکر می‌کنم در سال گذشته با همت مدیران قبلی برخی از چاه‌ها احیا شد‌ه‌اند و حالا خروجی خوبی دارند. الان هم آب دریاچه نرمال و قابل قبول است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)