پرسپولیس نیوز: گوینده زن ورزشگاه آزادی با دستور یگان ویژه مجوز حضور در استادیوم را پیدا نکرد.

در فاصله سه ساعت مانده به آغاز شهرآورد پایتخت، کری‌خوانی عجیبی در ورزشگاه آزادی شکل گرفته به طوری که وقتی پرسپولیسی‌ها شروع به تشویق تیم خود می‌کنند استقلالی‌ها با به صدا درآوردن بوق پاسخ آنها را می‌دهند. البته این موضوع درباره تشویق‌های استقلالی‌ها هم صدق می‌کند.

مصاحبه تصویری چالش‌های زیادی بین هواداران راه انداخته و باعث شده کری‌خوانی‌های زیادی در آزادی ایجاد شود و هر یک از هواداران تلاش کند خود را برای بهتر دیده شدن آماده کند.

گوینده زن ورزشگاه که بعضی اوقات در بازی‌های مختلف از جمله بازی‌های آسیایی به ورزشگاه می‌آمد، با دستور یگان ویژه مجوز حضور در استادیوم را پیدا نکرد.

بعد از پخش نواهای عاشورایی، در حال حاضر  موسیقی‌هایی در وصف ایران شنیده می‌شود.

در حال حاضر تعداد تماشاگران حاضر در داخل ورزشگاه به کمتر از ١٠ هزار نفر می‌رسد.

تعدادی از جانبازان همراه با بنری که در دست داشتند وارد زمین شدند و پس از دقایقی حضور در کنار زمین، به جایگاه مخصوص خود رفتند.

انجمن جانبازان قطع پا، با حضور در ورزشگاه آزادی، در مکانی که برایشان تهیه شده بود، در قالب دو تیم قرمز و آبی به انجام یک مسابقه “فوتبال کانادین” پرداختند.

هواداران دو تیم با هیجان خاصی فوتبال کانادین را که جانبازان قطع پا بازی می‌کنند، دنبال می‌کنند. از طریق بلندگوی ورزشگاه این بازی گزارش می‌شود.

روبروی جایگاه VIP، ایستگاه صلواتی راه‌اندازی شده و بین هواداران شربت پخش می‌کند.

در حالی که بلیت‌فروشی داخل ورزشگاه از صبح آغاز شده اما هنوز این کار جریان دارد. این در حالی است که دیروز (چهارشنبه) نیکوخصال، مدیر ورزشگاه آزادی گفته بود در ورزشگاه هیچ بلیتی فروخته نمی‌شود و مطابق دستور شورای تامین، تمام بلیت‌های داربی به صورت اینترنتی فروخته خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)