پرسپولیس نیوز: مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: با پیکان قرار دارم و هرباشگاهی پیشنهادی دارد باید به باشگاه مطرح کند.
شهریار مغانلو  در خصوص تمریناتش در روزهای قرطینه اظهار داشت: در خانه کنار خانواده هستم و زیر نظر کادر فنی تمرینات اختصاصی را انجام می‌دهم. هیچکدام از این تمرینات انفردای، جای تمرینات گروهی را نخواهد گرفت. امیدوارم این بیماری تمام شود و بتوانیم تمریناتمان را آغاز کنیم.

وی در خصوص شایعات مذاکره با باشگاه پرسپولیس گفت: من با باشگاه پیکان قرار دارم و هرکسی، هر پیشنهادی دارد باید باشگاه مطرح کند. در مورد این موضوع باید باشگاه تصمیم نهایی را بگیرد. امیدوار این فصل به خوبی و خوشی تمام شود.

مغانلو در مورد علاقه‌اش به پرسپولیس عنوان کرد: در این مقطع از فصل منطقی نیست درباره این موضوع صحبت کنم. در حال حاضر تمام تمرکزم برای حفظ سلامتی‌ام است. امیدوارم در ادامه کار بتوانم برای پیکان بازی های خوبی انجام دهم و پیکان به جایگاه اصلی اش در جدول برسد. اگر پیکان کمی خوش شانس‌تر بود الان جایگاه خیلی خوبی داشتیم.

مهاجم پیکان در خصوص از سر گیری لیگ برتر خاطرنشان کرد:باید جامعه به امنیت برسد. ظاهرا قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود ولی آیا دیگر عوامل برگزاری یک مسابقه در خطر قرار ندارند؟ آیا این توپ، زمین و جاهای دیگر را لمس نمی‌کنیم؟ باید دید مسئولان در نهایت چه راهکارهایی را در نظر خواهند گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)