پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال می‌گوید استیلی هیچ نقشی در انتخاب بازیکنان تیم ملی نداشته و کرانچار با برگزاری چند مرحله اردو، فهرست بازیکنان تیم ملی امید را انتخاب کرده است.

 تیم ملی امید زیر نظر زلاتکو کرانچار برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی آماده می‌شود.

فهرست بازیکنان حاضر در تیم ملی امید چند ماه قبل و در اوایل حضور کرانچار به کمیته برگزاری مسابقه‌ها ارسال شد. یکی از روزنامه‌های ورزشی مدعی شده که این فهرست در غیاب کرانچار و توسط حمید استیلی مدیر تیم ملی امید و حسین کلانی، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال تهیه شده و کرانچار نقشی در انتخاب بازیکنان حاضر در تیم ملی نداشته است.

به گفته این روزنامه، با این تصمیم‌گیری چند بازیکن مستعد به خاطر نبود نام‌شان در فهرست نمی‌توانند تیم ملی را در بازی‌های آسیایی همراهی کنند.

حسین کلانی در واکنش به این مطلب که تحت عنوان “چهار بازیکن لیگ برتری مد نظر کرانچار را استیلی رجیستر نکرد” اظهار کرد: برخی در آستانه شروع بازی‌های آسیایی به دنبال شیطنت هستند. همان طور که قبل از جام جهانی شروع به تمسخر تیم ملی فوتبال کردند اما بعد از نتایج درخشان این تیم در جام جهانی به تعریف و تمجید پرداختند.

او ادامه داد:‌ فهرست بازیکنان حاضر در بازی‌های آسیایی پس از برگزاری چندین مرحله اردو و حضور حدود ۱۰۰ بازیکن در تمرین‌های تیم ملی تهیه شد و حمید استیلی و من هیچ نقشی در این فهرست نداشتیم و کرانچار آن را تهیه کرده است. استیلی مدیر تیم ملی امید است و به عنوان نماینده تام‌الاختیار فدراسیون فوتبال، کمیته فنی و هیات رییسه امور این تیم را انجام می‌دهد اما هیچ نقشی در مسائل فنی ندارد. شاید در مواقعی من یا کارشناسان دیگر مشورت‌هایی را بدهیم اما دخالتی در مسائل فنی نداریم.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که همه بازیکنان توسط کرانچار بررسی و انتخاب شدند گفت: تعجب من این است که در اردوهای اخیر برخی از مربیان با تیم ملی امید که آبرو و حیثیت فوتبال ایران است همکاری نکردند و بازیکنان خودشان را به باشگاه‌هایشان فراخواندند و زمانی که تیم ملی امید آماده می‌شود نام ایران عزیز مطرح است و همه باید از خودگذشتگی نشان دهند. ایجاد فضای آرام و دوری از چنین شیطنت‌هایی کمک زیادی به تیم ملی امید می‌کند تا پس از سال‌ها طلسم صعود نکردن به المپیک شکسته شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)