پرسپولیس نیوز : مسئول کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ضمن اعلام رسیدگی به شکایت باشگاه تراکتورسازی تبریز از مهدی ترابی گفت: قرارداد قدیمی و جدید این بازیکن با سایپا و پرسپولیس را هم بررسی می‌کنیم.

باشگاه تراکتورسازی تبریز مدعی شده است مهدی ترابی در زمان مدیریت قبلی این باشگاه که بر عهده مصطفی آجرلو بوده است در ازای دریافت مبلغی متعهد شده بود تا در لیگ هجدهم به تراکتورسازی ملحق شود.

روزبه وثوق احمدی، در خصوص این موضوع گفت: بحث شکایت باشگاه تراکتورسازی هنوز بطور رسمی به دستمان نرسیده است. از طریق رسانه ها متوجه شدیم. همین هم برای ما کافی است تا به این موضوع ورود کنیم. باید قرارداد مهدی ترابی با باشگاه سایپا را مورد مطالعه قرار دهیم. همچنین شنیده ایم این بازیکن با پرسپولیس هم قرارداد بسته است که باید روی این موضوع هم دقت کافی کرد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره حضور بازیکنان جدید پرسپولیس برای نیم فصل اول در سایر تیم های لیگ برتری تصریح کرد: هیچ باشگاهی نمی تواند قرارداد شش ماهه با بازیکن ببندد و باید دید این قراردادها به چه صورتی بسته شده است. آیا قرارداد بازیکنانی نظیر ترابی و شیری که نیم فصل اول را قرار است در تیم های فصل گذشته خود بازی کنند اجازه می دهد آنها فقط نیم فصل اول را بازی کنند یا نه. آنچه مشخص است هیچ بازیکنی نمی تواند قرارداد جدید شش ماهه ببندد.

وثوق احمدی درباره پرداخت مالیات بازیکنان توسط باشگاههای لیگ برتری اظهار داشت: بازیکن خودش باید اظهارنامه مالیاتی‌اش را پرداخت کند. اما می‌تواند توافقی را با باشگاهش داشته باشد تا بتواند تمام پولی که خودش به اداره مالیات پرداخت کرده است را دریافت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)