پرسپولیس نیوز: سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت: توافق بزرگی صورت گرفت و AFC تضمین کتبی داد. این توافق هم حق باشگاهها را حفظ کرد و هم تیم ملی را نجات داد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به توافق ارزشمند هیات ایرانی مرکب از معاون قهرمانی وزارتخانه و مدیران عامل باشگاههای استقلال و پرسپولیس و فدراسیون فوتبال در مالزی و دیدار با دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: توافق بزرگ مالزی، هم حق باشگاهها را حفظ کرد و هم تیم ملی را نجات داد و کنفدراسیون فوتبال آسیا تضمین کتبی داد میزبانی های ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حفظ گردد

سخنگوی وزارت ورزش گفت: خوشبختانه در چند روز گذشته وحدت و همراهی بسیار خوبی در نزد مدیران، فدراسیون فوتبال و همراهی و کمک موثر وزیر ورزش و دولت با حمایت گسترده رسانه ها بخصوص صداوسیما و البته هواداران باشگاهها و فوتبال و مردم شکل گرفت و توانستیم از حق فوتبال و کشور دفاع کنیم.

ناظمی افزود: طبق توافق با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، فقط دو بازی مرحله حذفی استقلال و شهر خودرو با انتخاب ما در امارات است و مابقی میزبانی ها در ایران عزیز خواهد بود.

سخنگوی وزارت ورزش گفت: با این دیپلماسی دقیق و خردمندانه، تیم ملی فوتبال ایران هم نجات یافت و انشاالله با حضور هزاران هزار تماشاگر علاقمند کشور با شکست حریفان، ششمین جام جهانی را هم تجربه خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)