پرسپولیس نیوز: وکیل سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت شکایت موکلش از این باشگاه و اینکه پرونده در چه شرایطی است توضیحاتی ارائه کرد.

عسگری پیش‌بین در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس گفت: ما برای مطالبات آقای دایی اقدامات قانونی را هم در کمیته انضباطی و هم در کمیته استیناف انجام دادیم، اما قبل از اینکه هر اقدام دیگری انجام دهیم، از آقایان مسئول در باشگاه پرسپولیس خواستیم تا مصالحه کرده و به تعهداتشان پایبند باشند، اما متأسفانه فقط امروز و فردا کردند و خلف وعده انجام دادند. ما حتی بالای پانزده نامه با امضای آقای دایی و من به عنوان وکیل او به باشگاه ارسال کردیم تا همه چیز دوستانه حل شود، اما توجهی به این مسئله نشد و در حالی که متعهد بودند مالیات آقای دایی را بدهند، این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: این خلف وعده‌ها و بدعهدی‌ها اتفاقات خوبی را رقم نزد، به طوری که اتفاقاتی رخ داد که در شأن آقای دایی و در مسیر کاری او نبود، چون مسائلی نظیر توقیف اموال و … رخ داد و این در حالی است که باشگاه پرسپولیس طبق قرارداد متعهد بود مالیات او را بپردازد، اما این کار را نکردند تا موکلم با هزار و یک مشکل روبه‌رو شود. ما حتی در جلسه رسیدگی حاضر شدیم بخش عمده‌ای از مطالبات آقای دایی را ببخشیم، اما آقایان باز هم به تعهداتشان عمل نکردند و حالا که همه راه‌ها به سوی آنها بسته شده، مدعی شده‌اند که با علی دایی توافق کرده‌اند تا به نوعی در این شرایط سخت نظر هواداران پرسپولیس را به سوی خودشان جلب کنند، اما من رسما می‌گویم که باشگاه پرسپولیس هیچ توافقی با موکل من انجام نداده و با عمل نکردن به تعهدات، او را به جایی رسانده‌اند که می‌گوید هر چه که قانون بگوید همان انجام خواهد شد. متأسفانه آقای دایی به صورت کاملا غیرمحترمانه و غیرمتعارف و برخلاف شأن او از تیم پرسپولیس اخراج شد و حتی آقای دایی می‌توانست طبق مقررات حاکم، یک و نیم برابر قراردادش از پرسپولیس پول و خسارت بگیرد که حتی از آن گذشت کرد، اما نامه‌ای زد که حداقل باشگاه مالیاتش را بپردازد و به تعهداتشان عمل کند که این اتفاق رخ نداد و ما درنهایت مجبور شدیم که از قانون برای رسیدن به مطالباتمان استفاده کنیم.

وکیل سرمربی سابق تیم پرسپولیس درباره اینکه این احتمال وجود دارد که دایی با این باشگاه توافق کند، تصریح کرد: آقای دایی حرف زور یا غیرمنطقی نمی‌زند، اما اشکال کار برخی‌ها این است که در رسانه‌ها یا فضای مجازی می‌خواهند اشکالات خودشان را با احساسی کردن فضا و با برخی فشارها به سمت آقای دایی سوق دهند و توپ را به زمین او می‌اندازند تا خودشان را از اشتباهات مبرا کنند، اما باید بگویم که آن روزهایی که موکل من به دنبال آنها بود تا تعهداتشان را انجام دهند، کسی توجه نمی‌کرد و حالا با سیاه‌نمایی تلاش می‌کنند تا علی دایی را مقابل هواداران پرسپولیس بگذارند و به نوعی القا کنند که او برخلاف منافع ملی حرکت می‌کند، که اینطور نیست. آقایان با این حربه، علی دایی را مجبور کردند تا از راه قانونی به دنبال گرفتن مطالباتش باشد و باید رضایت او را جلب کنند، اما متأسفانه به نظر می‌رسد مسئولان مربوطه حتی برای آرای کمیته انضباطی و کمیته استیناف هم ارزشی قائل نیستند. این آرا لازم‌الاجراست، اما برخی‌ها می‌خواهند فشار را به سمت آقای دایی بیاورند تا خودشان را مبرا کنند.

پیش‌بین در خصوص اینکه رقمی که باشگاه پرسپولیس باید بپردازد چقدر است، اظهار داشت: مبلغ جزئی پرداخت شده اما کمیته استیناف هزینه‌ای در حدود بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان این باشگاه را ملزم به پرداخت کرده که البته ۱۲ میلیون تومان حق شکایت و مبلغ مالیات آقای دایی هم در آن باید لحاظ شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)