جمعه 4 بهمن (12:57)

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه استقلال خواهان استعفاي منصوريان و خرمگاه مي شود

در صورتي كه براي مديريت باشگاه استقلال ثابت شود كه تيم هاي نوجوانان و بانوان اين تيم مقابل هم بازي كرده اند رئيس آكادمي فوتبال استقلال بايد استعفا دهد.

در شرايطي كه به تازگي تنش ها بين امير رضا واعظ آشتياني به عنوان مديرعامل باشگاه استقلال و عليرضا منصوريان رئيس آكادمي فوتبال اين باشگاه برطرف شده بود برگزاري بازي بين تيم هاي بانوان استقلال با تيم نوجوانان اين تيم در ورزشگاه مرغوبكار باعث شده تا اين تنش هاي به ظاهر برطرف شده پر رنگ تر شود.
در حالي كه خصوصيات مديريتي واعظ آشتياني براي اهالي فوتبال مشخص شده از منابع آگاه در باشگاه استقلال خبر مي رسد در صورت اثبات اين خبر واعظ آشتياني خواهان استعفاي منصوريان و خرمگاه خواهد شد. به زودي نيز سرمربي تيم نوجوانان و سرمربي تيم بانوان استقلال بايد در كميته انضباطي باشگاه استقلال براي توضيحات بابت اين اتفاق حاضر شوند.
يكي از مسئولان باشگاه استقلال كه نمي خواست نامش فاش شود در گفت و گوئی را تاييد كرد.

با مقصران برگزاري بازي بانوان و آقايان برخورد مي كنيم

در اطلاعيه باشگاه استقلال آمده است: در پي انتشار خبري مبني بر فعاليت تيم فوتبال بانوان استقلال در ورزشگاه مرغوبكار و از آنجايي كه مسئوليت آكادمي باشگاه برعهده آقاي عليرضا منصوريان است مديريت باشگاه استقلال طي مذاكره تلفني به آقايان منصوريان و خرمگاه به همراه نماينده ويژه مديرعامل ماموريت داده است كه اين موضوع مورد بررسي قرار گيرد تا صحت و سقم آن مشخص شود.
در ادامه اين اطلاعيه آمده است: در صورتي كه اين خبر صحت داشته باشد با متخلفين به طور جدي و به دور از تعارف برخورد قاطع انجام خواهد شد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)