پرسپولیس نیوز: مربی سابق تیم پرسپولیس گفت: بیرانوند دروازه‌بانی است که سال گذشته توانست ۳ جام قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرکاپ را به دست بیاورد و بهترین بازیکن ایران در جام جهانی روسیه بود. به نظر شما بهتر از او برای مرد سال آسیا شدن وجود داشت؟

ایگور پانادیچ، در خصوص حضور علیرضا بیرانوند در جمع برترین‌ بازیکنان سال آسیا اظهار داشت: بله می‌دانم که بیرانوند در این مراسم حضور داشت و به نظرم او کاملا شایسته رسیدن به این عنوان بود.

وی در مورد اینکه اکرم عفیف از کشور قطر به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شد افزود: در جریان انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا هستم. البته بیرانوند دروازه‌بانی است که سال گذشته توانست ۳ جام قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرکاپ را به دست بیاورد و بهترین بازیکن ایران در جام جهانی روسیه بود. به نظر شما بهتر از او برای مرد سال آسیا شدن وجود داشت؟ من اعتقاد دارم که او شایسته رسیدن به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا بود.

مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نقش شما در موفقیت‌های اخیر بیرانوند چه بود گفت: من مربی علیرضا بودم و همراه با هم خیلی سخت کار می‌کردیم. او لیاقت زیادی دارد و ما با هم کار کردیم. او می‌تواند به قله‌های بیشتری برسد.

پانادیچ درباره اینکه مشکلات‌شان با پرسپولیس به کجا رسید افزود: ما که با پرسپولیس مشکلی نداریم. هیچ کم کاری یا کار اشتباهی هم از سوی ما انجام نشده است.ما بدون اینکه ماه‌ها دریافتی داشته باشیم در پرسپولیس به سختی کار کردیم و موفقیت‌های زیادی به دست آوردیم. بعد از اینکه برای پول‌های خودمان به نتیجه نرسیدیم به فیفا رفتیم اما تا همین امروز هم هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

وی در مورد اینکه مدیرعامل پرسپولیس مدعی است که به دنبال توافق با مربیان کروات است اظهار داشت: شاید آنها به دنبال توافق با ما باشند اما تا الان که هیچ پیشرفتی در این زمینه به وجود نیامده و اتفاقی رخ نداده است. حداقل ما که چیزی ندیدم.

پانادیچ در پاسخ به این سوال که بازی‌های این فصل پرسپولیس را دنبال کرده‌اید گفت: من فکر می‌کنم که پرسپولیس این روزها شرایط خوبی دارد. به نظر من کالدرون کم کم می‌تواند تیم را رشد دهد و به جایگاهی که لایق آن است برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)