پرسپولیس نیوز: باشگاه پرسپولیس با اقدامی سریع جلوی حواشی احتمالی تیمش را گرفت.

مدیریت باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم پرداخت بخشی از مطالبات‌شان را در ابتدای این هفته وعده داده بود که وقتی این اتفاق رخ نداد واکنش سرخپوشان را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشت.

شاگردان برانکو وقتی دیدند در پایان هفته هنوز پولی به حساب‌شان نیامده در یکی از صفحات مجازی به طور هماهنگ نسبت به بدقولی مسئولان باشگاه‌شان ابراز گلایه کردند اما به یکباره دیدند پولی به حساب‌شان واریز شده و جالب اینکه خیلی سریع همگی پست‌های خود را برداشتند.

گویا مسئولان مالی باشگاه پرسپولیس سه روز پیش برای پرداخت طلب بازیکنان اقدام کرده بودند اما با توجه به مشکلاتی که در کارهای بانکی بوجود آمده بود پول‌ها با تاخیر به حساب سرخپوشان واریز شد.

با آغاز فصل جدید و زمانی که بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس مطرح شد، باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت ابتدا مبالغ قرادادهای فصل گذشته را تسویه کند و سپس به تمدید قرارداد بازیکنان بپردازد. بر همین اساس حمیدرضا گرشاسبی در گام نخست با تهیه منابع مالی، تمام مبالغ قراردادهای پارسال را تسویه کرد و فقط بخشی از آپشن‌های قراردادها باقی ماند که آن هم قرار بود پیش از سفر تیم به کرواسی به حساب بازیکنان واریز شود که البته به خاطر مشکلاتی این موضوع میسر نشد.

از این رو صبح امروز مبلغی از آپشن‌های فصل گذشته به حساب بازیکنان واریز شد و قرار است روز شنبه نیز مابقی این طلب به حساب بازیکنان واریز شود تا پرسپولیسی‌ها با تسویه کامل قراردادشان در فصل گذشته، فصل جدید را آغاز کنند.

البته قرار است پیش از آغاز فصل نیز بخشی از پیش قراردادهای فصل جدید هم به بازیکنان پرداخت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)