پرسپولیس نیوز : سرخپوشان تمرین امروز خود را در سه بخش کلی در سالن بدنسازی و زمین چمن انجام دادند و برای تمرین در سالن به کمپی رفتند که متعلق به برانکو ایوانکوویچ است.

ساعت تمرین امروز عصر سرخپوشان به شکلی است که پس از آن، زمان کافی تا بازی کرواسی و دانمارک در مرحله یک هشتم پایانی جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد بود.

با توجه به تماس‌های تعدادی از ایرانیان از کرواسی، به اطلاع می‌رساند برای حضور تماشاگران در محل تمرین تا این لحظه منعی اعلام نشده است.

* همچنین بازیکنان برای تمرین صبح، ابتدا در سالن بدنسازی حضور پیدا کردند و به کار با دستگاه‌ها و وزنه پرداختند. پس از آن، تمرین در چمن آغاز شد. بخش اول تمرین در چمن به کارهای بدنسازی مثل جهش‌ها و استارت‌ها اختصاص داشت و در ادامه کار با توپ و تمرینات تاکتیکی در دستور کار قرار گرفت.

سرخپوشان که شب گذشته اولین تمرین خود را انجام دادند، صبح امروز ساعت ۷:۳۰ دقیقه به وقت کرواسی از خواب بیدار شدند. صرف صبحانه برای ساعت ۸ برنامه‌ریزی شد و پس از آن، بازیکنان دو گروه شدند. گروه اول بیشتر عناصر دفاعی تیم بودند که ۱۴ نفر می‌شدند.

سید جلال حسینی، بوژیدار رادو شوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی، محمد انصاری، شایان مصلح، احسان علوان‌زاده، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، آدم همتی، احمد نورالهی، شاهین عباسیان و سعید حسین‌پور نفراتی بودند که از ساعت ۹ صبح به وقت کرواسی راهی محل تمرین شدند و گروه دوم نیز یک ساعت بعد در محل تمرین حضور پیدا کردند.

این برنامه‌ریزی از آنجا صورت گرفت که تمرین صبح امروز در دو بخش سالن و زمین چمن انجام شد.

* شجاع خلیل‌زاده که هنوز از ناحیه گردن احساس درد می‌کند، بخشی از تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی انجام داد. شجاع خلیل‌زاده با توجه به دردی که از ناحیه گردن دارد، بخشی از تمرینات امروز را با تیم انجام داد ولی بخش دیگری از تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی دنبال کرد. او در تمرین دیروز هم به دویدن دور زمین پرداخته بود.

محل تمرینات پرسپولیس در واراژدین شرایط خاصی دارد. همه امکانات فراهم است ولی نکته جالب توجه، فضای آرام  و دلنشین شهر است که همه امکانات مورد نیاز برای یک اردوی آماده سازی بدون زرق و برق‌های آنچنانی ارائه می‌دهد.

کمتر از ۲۴ ساعت از حضور سرخپوشان در واراژدین می‌گذرد و آنچه بیش از هر چیز مورد توجه قرار گرفته است، هوای خوب و خنک، آرامش، دوری از هیاهوی شهری و حاشیه‌ها است. در نزدیکی یکی از زمین‌هایی که تمرینات پرسپولیس دنبال می‌شود هم کافه‌ای وجود دارد که چند میز و صندلی را هم در محوطه بیرونی قرار داده است. حضور پرسپولیس گویا کسب و کار این کافه را هم بیشتر کرده است، چون مردم در هنگام تمرینات تیم آنجا بیشتر حضور دارند و تمرین را با طعم قهوه تماشا می‌کنند.

نیازی به گفتگو نیست که برانکو ایوانکوویچ هم یکی از نمادهای شهر واراژدین در کرواسی به حساب می‌آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)